Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 16:51
Kan iemand de stappen uitleggen die ik moet doen om de Google assistent te activeren op m'n pixel 5, met de Vlaamse stem?

Ik bedoel dan met de "hey Google" functie en dat deze terug praat in Nederlands/Vlaams.

Ik zou het heel graag proberen maar ondertussen heb ik zo zitten rommelen in de instellingen dat ik er niet meer wijs uit raak.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakerhetz
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-09 19:31
benep schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:16:
Kan iemand de stappen uitleggen die ik moet doen om de Google assistent te activeren op m'n pixel 5, met de Vlaamse stem?

Ik bedoel dan met de "hey Google" functie en dat deze terug praat in Nederlands/Vlaams.

Ik zou het heel graag proberen maar ondertussen heb ik zo zitten rommelen in de instellingen dat ik er niet meer wijs uit raak.
Je kunt eventueel instellingen, systeem, gboard.. Nederlandse taal installeren dan zie je onder taal installeren ook België staan... Weet niet of dit werkt maar het proberen waard.
Of in de Google assistent instellingen , talen maar zie er geen Vlaams bij stann helaas.

[ Voor 6% gewijzigd door Sakerhetz op 12-01-2022 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Sakerhetz goed bedoeld, maar dit topic is alweer uit oktober 2020. Tevens heb ik je andere bericht verhuisd naar: [Google Pixel 5] Ervaringen en Discussie, want dat is hier een beetje offtopic.

Dit topic is gesloten.