Rare headers voor de Mod/Mins?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Het lijkt erop dat de headers bij mij niet helemaal netjes gaan, ik weet oprecht niet of het me nu pas opvalt of dat het nieuw is. Maar je ziet dat er geen header is voor mod/admin, dat in veel gevallen in het bovenste stuk de Admin staat in de header, dat ziet er heel raar uit. En dan bij elk forum de bijbehorende mods.
Alleen bij Feedback staat het netjes maar ik vermoed omdat daar geen admin specifiek voor is oid?

Wat ik zou verwachten is een header met Moderatoren/Admins of iets dergelijks, of een extra kopje voor de Admins en dan als header Moderatoren oid.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dvFt3dvNzgTZSppt75vxTD4UvZI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BM2lyAgGnI8Sa7bdxq2DZgLo.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door SmurfLink op 06-10-2021 17:07 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat is volgens mij altijd al zo geweest. Zonde om een extra regel toe te voegen. Zeg ik als user, niet als devver

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
F_J_K schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:40:
Dat is volgens mij altijd al zo geweest. Zonde om een extra regel toe te voegen. Zeg ik als user, niet als devver
Je zou ook de admin als eerste voor de mods kunnen zetten. Staat net iets minder gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Is het in dit geval niet zo dat de Admin gewoon bovenaan staat, naast het forumdeel, en de mods vervolgens achter / naast hun respectievelijke forum? Dus bv voor forumdeel Wonen en Mobiliteit zijn Orion en DaMarcus de Admin, en voor de forums "Bouwen en Klussen" en Wonen zijn tweakdude en Sjon de moderators, voor het forum Mobiliteit zijn deepbass, Standeman en Taro de moderators. Voor General Chat is Orion weer de admin, en voor de fora staan de moderators er weer achter... Lijkt me by design? :)

Edit: Ik kan deze specifieke view trouwens sowieso niet reproduceren :P

[ Voor 10% gewijzigd door naitsoezn op 06-10-2021 19:29 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:18

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik zie het overigens niet? Heb ik ergens een pref aanstaan?

Maar zoals ik zie neemt het 1/4e aan ruimte in, waarmee volgens mij weinig naar wordt gekeken.
Die kolom zou ook geschrapt kunnen worden terwijl je met een linkje crew, ergens in de header een regel kan openklappen waar alle crewleden genoemd van de forums in de hoofdgroep worden.

Edit:
Jep, de tagcloud uitzetten geeft mij de namen van de crewleden. :)

[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 06-10-2021 19:28 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
naitsoezn schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 19:24:
Is het in dit geval niet zo dat de Admin gewoon bovenaan staat, naast het forumdeel, en de mods vervolgens achter / naast hun respectievelijke forum? Dus bv voor forumdeel Wonen en Mobiliteit zijn Orion en DaMarcus de Admin, en voor de forums "Bouwen en Klussen" en Wonen zijn tweakdude en Sjon de moderators, voor het forum Mobiliteit zijn deepbass, Standeman en Taro de moderators. Voor General Chat is Orion weer de admin, en voor de fora staan de moderators er weer achter... Lijkt me by design? :)

Edit: Ik kan deze specifieke view trouwens sowieso niet reproduceren :P
Ja dat is exact hoe het staat. Terwijl de admin dus in het rijtje met headers staat, Forumcategorie, Topics, Reacties, Laatste Post, Orion?? :+ Dus ik zou daar verwachten dat er Admin/Moderatoren zou staan en dat Orion / Tweakduke, señor Sjon in het vakje eronder kwam te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

SmurfLink schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 19:31:
[...]

Ja dat is exact hoe het staat. Terwijl de admin dus in het rijtje met headers staat, Forumcategorie, Topics, Reacties, Laatste Post, Orion?? :+ Dus ik zou daar verwachten dat er Admin/Moderatoren zou staan en dat Orion / Tweakduke, señor Sjon in het vakje eronder kwam te staan.
Maar dan zou er geen aparte ruimte zijn voor de admins :P Tenzij je de admins bij elk forum weer wil herhalen maar dat lijkt me ook een beetje overkill :D

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
naitsoezn schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 19:36:
[...]

Maar dan zou er geen aparte ruimte zijn voor de admins :P Tenzij je de admins bij elk forum weer wil herhalen maar dat lijkt me ook een beetje overkill :D
Het zou wel consequenter zijn. Mods worden ook herhaald als ze bij meerdere fora betrokken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

crisp

Devver

Pixelated

Tsja, er is hier gewoon gekozen voor een praktische oplossing. Ik snap dat het misschien verwarrend kan zijn, maar gezien het feit dat dit de eerste keer is dat hier een vraag over gesteld wordt denk ik dat dat ook wel meevalt ;)

Tenzij iemand een oplossing weet die het geheel niet rommeliger maakt denk ik dat we dit maar gewoon zo laten, temeer daar het niet eens de standaard weergave is.

Intentionally left blank

Pagina: 1