Latitude 3350 batterij

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukassss
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-05 11:00
Goedendag, ik heb een vraag met de betrekking tot mijn laptop de latitude 3350. Ik heb deze ondertussen ongeveer 5 jaar en de batterij is aan vervanging toe. Helaas heb ik de originele accu nog nergens kunnen vinden, alleen namaak accu's. Hebben jullie tips hoe ik wel aan de originele latitude 3350 batterij kan komen?

Extra info:

DELL
65W
Type: YFDF9
11,1V
5800mAh

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:07

lasharor

7 december 2004

Als je zoekt op OEM YFDF9 kom je toch best veel tegen?

https://www.bol.com/nl/nl...30415824-9200000103827523

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukassss
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-05 11:00
Deze 2^ helaas over t hoofd gezien ;). Is accu-pro betrouwbaar? Dan bestel ik hem lekker daar want het is toch mooi 30euro goedkoper dan bij bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.