Jepssen PC merk

Pagina: 1
Acties:
  • 536 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd1970
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10-12-2024
Heeft iemand ervaring met het merk Jepssen?

Ik krijg een mooi aanbod om hier een All in One PC te kopen:
OnlyOne PC Maxi Plus (with the configuration i7 11700, 32GB SSD, M.2 512GB, HDD S-Ata 1TB, W2-2K WebCam) including keyboard and Mouse and windows 10 pro, for the promotional price of € 1,339.50.

Een mooi Italiaans ontwerp, maar of het ook de kwaliteit heeft die ik graag zie... Ik heb geen idee..

Iemand ervaringen??? 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1o9MZ-Hpyb_z_zNy5ELKv3jdR8w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xVhey2fain9Dw7kw6c4XxiCG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door sjoerd1970 op 06-10-2021 12:27 . Reden: met foto ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:57

DarkSide

theres no place like ::1

Wat wil je er mee doen.

Voor 1400 kan je bij de mediamarkt ook een PC kopen. En dan heb je ook nog een RTX 3060.
En kun je ook wat uitbreiden.

Wil je alleen internetten.
Dan kan je veel beter is anders kopen.

All in one ziet er leuk uit. Maar is niet uitbreidbaar bv.
Zou liever zelf iets samenstellen dan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:32

br00ky

Moderator Harde Waren
Los van of het geschikt voor je use-case (wat we niet kunnen bepalen omdat je geen doel aangeeft) is het vragen om ervaringen niet de bedoeling. We gaan uit van eigen uitzoekwerk. Begin dus eens bij de fabrikant zelf. Die kunnen je vast info geven over de gebruikte onderdelen. Her en der zullen er ook wel wat reviews te vinden zijn. Wellicht niet over dit specifieke model, maar het geef je een idee.

De website wekt in ieder geval niet heel veel vertrouwen zonder info over return policy, garantie etc. Bijbehorende documentatie ontbreekt. En prijzen zie ik ook nergens, behalve op de Italiaanse site?

Werk aan de winkel dus, want op deze manier is het geen goede insteek voor het topic.

[ Voor 6% gewijzigd door br00ky op 06-10-2021 12:56 ]

Dit topic is gesloten.