Acties:
  • 0 Henk 'm!

• preve
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-03-2022

preve

Home Assistant noob

Topicstarter
Hoi allemaal,

Recentelijk een Philips 58PUS8545 aangeschaft. Deze dan ook mooi geinstaleerd. Echter krijg ik bij elke keer dat ik hem aan zet, het bericht dat er geen kanalen geinstaleerd zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7GzDlfT8u-5qmN1F-hlcCN5bq8I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRmFcRZ1QobReDLQqPd2MaUT.png?f=user_large

Situatie: Philips TV - Digicorder van Telenet (over HDMI) - Soundbar
Ik werk met Harmony universele afstandsbediening.
Opstart order van de toestellen: Eerst TV -> Samsung Sounbar -> Digicorder.
(vandaag heb ik de opstart volgorde aangepast maar nog niet getest. Aanpassing naar: Digicorder eerst -> Soundbar -> Philips TV.)
Dus moet hij geen kanalen gaan zoeken want deze komen via de digicorder binnen.
Om het iets makkelijker te maken heb ik een "OK" knop op mijn eerste scherm van de "kijk TV" activiteit gestoken om zo de default selectie "Cancel" te bevestigen.
In de eerste config die ik gedaan heb ben ik naar channels gaan zoeken en toen was ik nog veel verder van huis. Ik moest toen nog meer drukken eer ik daar was waar ik wou zijn.
Heb dan een factory reset gedaan en ben terug aan deze popup gekomen.
Het kan best zijn dat ik ergens een vinkje moet afzetten, alleen weet ik echt niet waar.

Iemand die weet hoe ik deze popup tot het verleden kan laten?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-08 11:14

Barryke

blauw

Ik heb eenzelfde TV en krijg vrijwel altijd hetzelfde scherm, als ik de TV uit standby haal of aanzet.

Ik heb geen coax zenders geïnstalleerd en ben dit ook niet van plan.

Heb je een oplossing gevonden?

Error 304: Please hit any user to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:22
Wat als je gewoon installeerd en een lege lijst hebt/maakt? Komt dan de melding nog?