Ik heb van mijn zwemactiviteit wèl de hartslag (gemeten door hrm pro belt) in mijn dagelijke hartslagovezciht staan.
Maar in de activiteit zelf staat deze niet (dus ook geen trainingseffect, hetsteltijd, etc...)
Wat gaat hier mis? Of kan het gewoonweg niet?
Devices in gebruik:
- Garmin FR245M
- Garmin HRM Pro
:fill(white):strip_exif()/f/image/AFU0rsFyIyHEYt6ieureU4ye.png?f=user_large)
Situatie activiteit:
- zwemmen in open water, activiteit gestart op de FR245, gemeten met met de SwimSports+ IQ app
- HRM-pro belt onder wetsuit
- FR245 in de veiligheidsboei (als ik hem om mijn pols houdt, meet hij de locatie niet (tijdens zwemmen nauwelijks GPS, want onder water)
- Na zwemmen activiteit opgeslagen.
In de connect web app staat nu het volgende:
in het dagoverzicht:
:fill(white):strip_exif()/f/image/8fMqJiKCUIeVfyhuR6yxAqRs.png?f=user_large)
oftewel: hartslag is opgeslagen door de hrm pro en verstuurd naar connect
Maar in de activiteit zelf staat:
:fill(white):strip_exif()/f/image/z9ptcZVH15gxDNNo8ALQciI9.png?f=user_large)
oftewel: hartslag is onderbroken toen de hrm-pro onder water ging (logisch), maar is achteraf dus niet 'aangevuld' in Connect.
Nu mis ik dus de hartslagzone info en de trainigseffecten van deze aciviteit (en hersteltijd etc...)
De FR245 heeft niet de optie om achteraf hartslag op het horloge van de hrm-pro te trekken (de duurdere 945 etc hebben dit wel)
TrueUp staat aan op het horloge.
Ik weet niet zeker of ik iets verkeerd doe, of dat het binnen Garmin (met mijn combinatie van apparatuur) niet mogelijk is.
Maar in de activiteit zelf staat deze niet (dus ook geen trainingseffect, hetsteltijd, etc...)
Wat gaat hier mis? Of kan het gewoonweg niet?
Devices in gebruik:
- Garmin FR245M
- Garmin HRM Pro
:fill(white):strip_exif()/f/image/AFU0rsFyIyHEYt6ieureU4ye.png?f=user_large)
Situatie activiteit:
- zwemmen in open water, activiteit gestart op de FR245, gemeten met met de SwimSports+ IQ app
- HRM-pro belt onder wetsuit
- FR245 in de veiligheidsboei (als ik hem om mijn pols houdt, meet hij de locatie niet (tijdens zwemmen nauwelijks GPS, want onder water)
- Na zwemmen activiteit opgeslagen.
In de connect web app staat nu het volgende:
in het dagoverzicht:
:fill(white):strip_exif()/f/image/8fMqJiKCUIeVfyhuR6yxAqRs.png?f=user_large)
oftewel: hartslag is opgeslagen door de hrm pro en verstuurd naar connect
Maar in de activiteit zelf staat:
:fill(white):strip_exif()/f/image/z9ptcZVH15gxDNNo8ALQciI9.png?f=user_large)
oftewel: hartslag is onderbroken toen de hrm-pro onder water ging (logisch), maar is achteraf dus niet 'aangevuld' in Connect.
Nu mis ik dus de hartslagzone info en de trainigseffecten van deze aciviteit (en hersteltijd etc...)
De FR245 heeft niet de optie om achteraf hartslag op het horloge van de hrm-pro te trekken (de duurdere 945 etc hebben dit wel)
TrueUp staat aan op het horloge.
Ik weet niet zeker of ik iets verkeerd doe, of dat het binnen Garmin (met mijn combinatie van apparatuur) niet mogelijk is.