Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen1210
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 05-05 13:19
Mijn vraag
Is de Woox Zigbee gateway compatible met producten van andere fabrikanten als deze op het zigbee 3.0 protocol werken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik wil dus het Woox systeem combineren met een: ROBB Smarrt Rolluikmodule 400W Zigbee.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
buien wat online onderzoek om nog niks. ik ben aan het overwegen of ik deze hardware wel moet kopen.

Opmerking:
Op zich ben ik namelijk wel tevreden met de hardware, app en Google integratie. Ik ben er van op de hoogte dat Homey en Home assistant meer mogelijkheden bieden. Echter ben ik wel tevreden als ik mijn huidige systeem alleen nog kan uitbreiden met de zigbee rolluik module.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jol65
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-01 19:20
Zeker, ik heb diverse Zigbee devices gekoppeld, van Sonoff maar ook van fantasiemerken via Ali. Koppelt ook met WIFI only dingen.

Het enige dat niet werkt, zijn de schakelaars van Shelly.

Trouwens, ben ik de app een beetje zat, weet je of er een andere app ook werkt met de Woox gateway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonio di
  • Registratie: November 2016
  • Nu online

Antonio di

a mi me dijeron que si

Jol65 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:27:
Zeker, ik heb diverse Zigbee devices gekoppeld, van Sonoff maar ook van fantasiemerken via Ali. Koppelt ook met WIFI only dingen.

Het enige dat niet werkt, zijn de schakelaars van Shelly.

Trouwens, ben ik de app een beetje zat, weet je of er een andere app ook werkt met de Woox gateway?
Woox Zigbee is "powered by" Tuya Zigbee.
Dus zal het meeste Tuya Zigbee spul (vele merken) werken met een Woox Zigbee Gateway.
https://wooxhome.com/about-us-i1
Meestal werkt de Tuya App of de (Tuya) Smartlife App ook met gateway zoals de Woox Zigbee (power by Tuya).
Zoek maar een hoe mensen de Lidl Zigbee gateway gebruiken i.c.m. de (Tuya) Smartlife App.

profesión: Lo que se cruza en mi camino (o)y disfrutando de la vida