Hi All, voor in mijn aanbouw zoek ik een nieuwe TV om de huidge te vervangen. Momenteel kijk ik op een Sony TV uit 2011 die vrij donker begint te worden en aangezien de tv een glasplaat heeft is het niet meer te doen overdag. De aanbouw heeft namelijk aan 3 kanten ramen van de vloer tot het plafond. En we hebben alleen een in between hangen.
Huidige tv is: KDL-55HX850 - wel altijd tevreden geweest over deze TV!
Ik zoek een?
TV, voor weer 8 - 10 jaar.
Wat is je budget?
Niet meer dan 2000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
• TV kijken via de KPN experia box
• Films via de streamer, Netflix & Videoland
• Huren via de xbox
• Gamen via Xbox Serie X
Wat heb je zelf al gevonden?
• LG G1, door het nieuwe evo scherm lijkt dit LG model mij meer geschikt voor in een vrij lichte ruimte zoals onze aanbouw. Echter wil ik de tv neerzetten en lijkt me de voet de tv erg hoog neerzetten.
• Samsung Neo QN9X, felle TV met goede anti-reflectie filter.
• Sony A90J, naar gekeken maar vind deze tv op dit moment nog te prijzig.
• Andere suggesties?
Welke vragen heb je hier nog over?
Zouden jullie in een ruimte waar veel licht is een LG G1 plaatsen? Er komt niet direct zonlicht op het scherm en we zijn al een glossy scherm gewend van de huidige Sony die ook een glasplaat heeft.
Of eerder een LCD tv? die toch wat feller kan?
Hoe zit het met voeten onder de LG G1? moeten die van LG zelf worden aangeschaft of kan er ook een after market voet op die de tv dichter op het meubel zet?
Waarschijnlijk word het een 55inch tenzij ik mijn vrouw nog kan overtuigen van een 65inch zitten op 4m afstand.
Huidige tv is: KDL-55HX850 - wel altijd tevreden geweest over deze TV!
Ik zoek een?
TV, voor weer 8 - 10 jaar.
Wat is je budget?
Niet meer dan 2000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
• TV kijken via de KPN experia box
• Films via de streamer, Netflix & Videoland
• Huren via de xbox
• Gamen via Xbox Serie X
Wat heb je zelf al gevonden?
• LG G1, door het nieuwe evo scherm lijkt dit LG model mij meer geschikt voor in een vrij lichte ruimte zoals onze aanbouw. Echter wil ik de tv neerzetten en lijkt me de voet de tv erg hoog neerzetten.
• Samsung Neo QN9X, felle TV met goede anti-reflectie filter.
• Sony A90J, naar gekeken maar vind deze tv op dit moment nog te prijzig.
• Andere suggesties?
Welke vragen heb je hier nog over?
Zouden jullie in een ruimte waar veel licht is een LG G1 plaatsen? Er komt niet direct zonlicht op het scherm en we zijn al een glossy scherm gewend van de huidige Sony die ook een glasplaat heeft.
Of eerder een LCD tv? die toch wat feller kan?
Hoe zit het met voeten onder de LG G1? moeten die van LG zelf worden aangeschaft of kan er ook een after market voet op die de tv dichter op het meubel zet?
Waarschijnlijk word het een 55inch tenzij ik mijn vrouw nog kan overtuigen van een 65inch zitten op 4m afstand.