Op dit moment ben ik in het bezit van een Volvo S80 uit 2001 en een Ford Capri uit 1979. Ik zat eens naar mijn financiën te kijken en een groot deel van mijn maandelijkse uitgaven gaat in de Volvo zitten (verzekering en belasting). Nu zit ik er serieus over na te denken om de Volvo weg te doen en de Capri gewoon in de normale verzekering te zetten. Dit gaat me zo'n 100 euro per maand schelen.
Het onderhoud aan de auto doe ik zelf (een paar jaar geleden heb ik de motor nog uit elkaar gehad en voorzien van nieuwe keerringen en klepseals). Bij de APK bleek ook dat die technisch in zeer goede staat is.
Het lijkt mij eigenlijk een prima idee, maar wil graag de mening van anderen omdat ik ergens ook bang ben een grote fout te begaan.
Het onderhoud aan de auto doe ik zelf (een paar jaar geleden heb ik de motor nog uit elkaar gehad en voorzien van nieuwe keerringen en klepseals). Bij de APK bleek ook dat die technisch in zeer goede staat is.
Het lijkt mij eigenlijk een prima idee, maar wil graag de mening van anderen omdat ik ergens ook bang ben een grote fout te begaan.