Beste tweakers,
Pasgeleden merkte ik op dat er een aantal horizontale strepen op het beeldscherm van mijn laptop verschenen. Wellicht komt dit omdat er iets zwaars op gelegd is of omdat het display kabeltje los zit?
Ik heb de videokaart drivers geupdate - probleem blijft
Een extern scherm aangesloten - probleem blijft zichtbaar op laptopscherm, maar niet op externe scherm
naar de bios gegaan - strepen zijn ook daar zichtbaar
Hieruit denk ik dat ik kan concluderen dat het niet aan de drivers ligt en dat het een hardware issue is.
Mijn vraag is als volgt: heeft iemand dit eerder gezien en weet je dan waar het probleem in zit? (zie foto's)
:strip_exif()/f/image/aeJPHF6tnmAeHL7CiBhuVfsP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/92UXdpZ0CBb38tYHX218cqIt.jpg?f=fotoalbum_large)
Ligt het aan de kabel die wellicht los zit?
moet de kabel vervangen worden?
of zijn de pixels dood van het display en moet deze vervangen worden?
Ik hoor graag jullie advies/ervaring
Pasgeleden merkte ik op dat er een aantal horizontale strepen op het beeldscherm van mijn laptop verschenen. Wellicht komt dit omdat er iets zwaars op gelegd is of omdat het display kabeltje los zit?
Ik heb de videokaart drivers geupdate - probleem blijft
Een extern scherm aangesloten - probleem blijft zichtbaar op laptopscherm, maar niet op externe scherm
naar de bios gegaan - strepen zijn ook daar zichtbaar
Hieruit denk ik dat ik kan concluderen dat het niet aan de drivers ligt en dat het een hardware issue is.

Mijn vraag is als volgt: heeft iemand dit eerder gezien en weet je dan waar het probleem in zit? (zie foto's)
:strip_exif()/f/image/aeJPHF6tnmAeHL7CiBhuVfsP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/92UXdpZ0CBb38tYHX218cqIt.jpg?f=fotoalbum_large)
Ligt het aan de kabel die wellicht los zit?
moet de kabel vervangen worden?
of zijn de pixels dood van het display en moet deze vervangen worden?
Ik hoor graag jullie advies/ervaring