IP telefonie en inbellen met een modem. Kan dat???

Pagina: 1
Acties:

• Genelec
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:46
Goedemiddag al te saam.

Ik heb een vraagje, een klant bij mij op het werk heeft thuis IP telefonie van priority en upc, en dat werkt op zich goed.

Het probleem is hij heeft een notebook van de zaak, met een modempje erin. Nu wil hij thuis inbellen met het appataat op de Lotus Notes server van het werk. En dat werkt niet.

Nu weet ik helemaal niks van IP telefonie en alles er om heen af wat er allemaal bij komt kijken. Ik heb op inet al gekeken bij priority en upc maar kan daar ok nie echt iets zinnigs vinden. Hij heeft al gebeld met upc maar de typmiepen daar begrijpen niet waar het over gaat.

Als iemand een suggestie heeft hoor ik het graag of als het totaal niet mogelijk is om een normaal pcmcia modempje aan een IP telefonie installatie te knopen hoor ik dat graag.

Het gaat om een toshiba 480 notebook met een psion goldcard global.

Hoe dan ook bedankt.
Greetz

Als ik inspiratie had zou ik hier iets moois neerzetten

Verwijderd

Ik heb ook Priority, en inbellen met een extern modem gaat prima. Het enige probleem wat er regelmatig optreed is dat je geen normale dialtone hebt.

Dit kun je makkelijk oplossen door "wait for dialtone" uit te schakelen....

• Genelec
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:46
Ok bedankt gaan we proberen.

Als ik inspiratie had zou ik hier iets moois neerzetten

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Als dat niet werkt, 2 of 3 komma's (,) voor 't nummer zetten, dan wacht ie wat langer met draaien van 't nummer, 't kan bij priority nml. soms ff duren voor je een kiestoon krijgt...