Ik heb 2 pagina's, test1.asp en test2.asp. Nu wil ik met het object Microsoft.XMLHTTP GET data naar test2.asp sturen en de response html tonen.
In test2.asp doe ik gewoon een loopje om alle querystring variabelen weer te geven.
Het probleem is dat er iets bij de send method fout lijkt te gaan, ik krijg namelijk wel responsetext, maar zie geen enkele variabele. Ik vermoedt dat het aan mijn versie van msxml.dll ligt, maar heb volgens mij de nieuwste geinstalleerd. Zou iemand de volgende 2 scriptjes even kunnen copy/pasten en opslaan als respectievelijk test1.asp en test2.asp en ff kijken wat de output is (dus of jij wel data mee kan sturen en deze variabelen op kan halen met request.querystring..) je moet misschien ff de url in test1.asp regel 18 aanpassen.
Alvast vet bedankt !!
test1.asp:
test2.asp:
In test2.asp doe ik gewoon een loopje om alle querystring variabelen weer te geven.
Het probleem is dat er iets bij de send method fout lijkt te gaan, ik krijg namelijk wel responsetext, maar zie geen enkele variabele. Ik vermoedt dat het aan mijn versie van msxml.dll ligt, maar heb volgens mij de nieuwste geinstalleerd. Zou iemand de volgende 2 scriptjes even kunnen copy/pasten en opslaan als respectievelijk test1.asp en test2.asp en ff kijken wat de output is (dus of jij wel data mee kan sturen en deze variabelen op kan halen met request.querystring..) je moet misschien ff de url in test1.asp regel 18 aanpassen.
Alvast vet bedankt !!
test1.asp:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <%@ Language="VBScript" %>
<%
Response.Expires = 60
Response.Expiresabsolute = Now() - 1
Response.AddHeader "pragma","no-cache"
Response.AddHeader "cache-control","private"
Response.CacheControl = "no-cache"
Function GetURL(url)
Set Retrieval = Server.CreateObject("Microsoft.XMLHTTP")
With Retrieval
.Open "GET", url, False
.Send "variable1=eerstewaarde&variable2=tweedewaarde"
GetURL = .ResponseText
End With
End Function
Response.Write GetURL("test2.asp")
%> |
test2.asp:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <%@ Language="VBScript"%>
<%
Response.Buffer = False
Response.Expires = 60
Response.Expiresabsolute = Now() - 1
Response.AddHeader "pragma","no-cache"
Response.AddHeader "cache-control","private"
Response.CacheControl = "no-cache"
For Each item in Request.Querystring
strPostData = strPostData & item & "=" & Request.Querystring(item) & "&"
Next
Response.Write "PostedData: " & strPostData
Response.Write "Requestmethod: " & Request.ServerVariables("REQUEST_METHOD")
%> |