Plaatsing Wonen subforum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is het een idee om het nieuwe Wonen subforum boven General Chat te plaatsen? Het staat nu tussen alle 'echte' IT subforums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:23

crisp

Devver

Pixelated

De redactie is niet verantwoordelijk voor de indeling van het forum, dus ik verplaats dit topic even naar Lieve Adjes ;)

@Femme of @Moonsugar kunnen waarschijnlijk wel uitleggen waarom gekozen is voor de huidige postiie :)

Mocht het je in de 'weg' zitten; je kan secties op de forum index inklappen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:52

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Interessant, mijn verwachting is dat mensen die geïnteresseerd zijn Wonen eerder ook in General Chat zullen rondneuzen dan in de andere IT subforums.

Zelf moet ik nu scrollen tussen deze subforums terwijl ik ze voorheen bij elkaar had staan.

Eerste wereld problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

marshallq schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:30:
[...]

Interessant, mijn verwachting is dat mensen die geïnteresseerd zijn Wonen eerder ook in General Chat zullen rondneuzen dan in de andere IT subforums.

Zelf moet ik nu scrollen tussen deze subforums terwijl ik ze voorheen bij elkaar had staan.
Wonen en mobiliteit staat hoog op de forumindex omdat deze hoofdgroep qua postaantallen het grootst is van alle techforums.

De relatie tussen met General Chat zie ik niet zo afgezien van het subforum 'Wonen' wat een redelijke softe insteek heeft gericht op de sociale en financiële aspecten van wonen. De rest zijn forums met een technische insteek die qua diepgang niet onderdoen voor forums over computers en IT.