Artikel: "Upgraden naar Windows 11?" -- reset reacties?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:26

Umbrah

The Incredible MapMan

Topicstarter
Hallo @Tomas Hochstenbach,

Betreffende artikel reviews: Upgraden naar Windows 11? - Alles over installeren en compatibiliteit staat weer bovenaan de nieuwstracker, maar de comments zijn veelal antiek; en bovendien is het vele pagina's lang -- het is misschien een goed idee om "vers" te beginnen met de comments, zodat o.a. kinderziektes/post-insider zaken beter naar voren kunnen komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:01

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Daar zou ik idd onwijs graag een mooiere oplossing voor hebben, maar die is er op het moment niet. Gewoon de comments weggooien lijkt me trouwens ook niet zaligmakend, je wil ze waarschijnlijk wel nog op een manier kunnen raadplegen, en dan raken mensen ook hun met de comments opgebouwde karma kwijt. Voor 'revisies' van een artikel, of meerdere artikelen in een 'serie' zo je wil, moet een keer een goed uitgedachte technische oplossing komen.

Voor nu zou ik even de sorting op tijd i.p.v. kwaliteit zetten als je de nieuwe comments wil zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbierut4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-10 11:22
Tomas Hochstenbach schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:55:
Daar zou ik idd onwijs graag een mooiere oplossing voor hebben, maar die is er op het moment niet. Gewoon de comments weggooien lijkt me trouwens ook niet zaligmakend, je wil ze waarschijnlijk wel nog op een manier kunnen raadplegen, en dan raken mensen ook hun met de comments opgebouwde karma kwijt. Voor 'revisies' van een artikel, of meerdere artikelen in een 'serie' zo je wil, moet een keer een goed uitgedachte technische oplossing komen.

Voor nu zou ik even de sorting op tijd i.p.v. kwaliteit zetten als je de nieuwe comments wil zien.
duplicaat artikel maken met linkje naar oude artikel? ff intro schrijven van he, repost van "link" want het is nu relevant om opnieuw te plaatsen.

Hou je de comments, karma, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:08

Creesch

bla bla!

Robbierut4 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 23:15:
[...]

duplicaat artikel maken met linkje naar oude artikel? ff intro schrijven van he, repost van "link" want het is nu relevant om opnieuw te plaatsen.

Hou je de comments, karma, etc.
Dat zou mijn voorkeur zijn geweest. Het duurde even voordat ik begreep waarom ik op het oog random reacties kreeg op oude comments. Sowieso is de kans aanwezig dat veel informatie in de comments al weer wat verouderd is.