[bug] pricewatch werkt niet als ingelogd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:47
Als ik ingelogd ben doet de pricewatch het niet. Zodra ik een categorie kies krijg ik het volgende scherm:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TOG2YuRBfjIgJ_3a1AZKZm9XsQ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ENcWjFQonXpUoOjwMpQG5hSm.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb dit zowel op de pc als mobiel. Log ik uit dan lukt het wel. Kan ik hier zelf iets aan doen of moet er achter de schermen even wat recht gezet worden? BVD.

Hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

Het heeft zo te zien te maken met je (te) grote lijst uitgesloten winkels. Ik heb je winkellijst even op de (lege) wel-lijst gezet, dan werken de listings tenminste weer. Als je de prijzenpagina van een willekeurig product bezoekt dan kan je je geen-lijst als het goed is zelf weer beheren.

Ik ga morgen wel even overleggen of dit iets is waar we iets aan kunnen doen (behalve een limiet zetten op aantal uitgesloten winkels).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:47
Top, hij werkt weer idd. Op basis van de omschrijving vermoed ik dat het ontstaan is door een link waarin een specifieke aanbieding gelinkt werd en waarin alle overige winkels uitgesloten waren.

Hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

klaaas schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 22:41:
Top, hij werkt weer idd. Op basis van de omschrijving vermoed ik dat het ontstaan is door een link waarin een specifieke aanbieding gelinkt werd en waarin alle overige winkels uitgesloten waren.
Van een gebruiker? Die had dan beter een wel-filter kunnen gebruiken. Nagenoeg alle winkels uitsluiten is vragen om problemen (blijkt nu)..

Intentionally left blank