Welke digitale VIDEOcamera voor fl. 3000 - 3500???

Pagina: 1
Acties:

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
Welke digitale videocamera is het best voor tussen de 3000 en 3500 piek? hij moet sowieso ook foto's kunnen maken en het liefst ook een redelijke optische zoom. En heb je als je alleen de foto's op je computer wilt zetten met elke videocamera een firewirekaart nodig?

Reply's plz :+

Verwijderd

Ik zweer altijd bij JVC. Onlangs heb ik een DVP3 gekocht. Dit is de kleinste DV camera met Digital in en out. Het enige verschil met de wat grotere modellen is dat er geen flitser op zit. Maar je kunt gewoon een losse flitser of lamp kopen net als bij fototoestellen. Ik vind'm wel relaxed. Hiervoor had ik de DVX Pro. Deze is kleiner en mist alleen de flitser. Ik kan hier ook korte filmpjes van 20 seconden mee maken en versturen, dat is wel geinig. Er zit een dockingstation bij die je USB aansluit. Zo kun je de foto's en films over halen. Of je koopt een card reader voor de SD/multimedia geheugenkaart die er in zit (standaard 8MB). Vergelijk de camera's op www.kieskeurig.nl . Daar heb ik er 1 gezien voor rond de 3000,-. Als je geen digital in wilt, kun je de DVP1 nemen, scheelt je weer een mijer of drie. De camer maakt de foto's trouwens in VGA en XVGA.

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
ja heb je met digitale videocamera's ook meer dan 800.000 pixels aan foto?? want dat is natuurlijk niet zo heel goed...

Verwijderd

ik wil binnenkort een digitale camera gaan kopen maar zou de SONY TRV 330 STUDIO DIGITALE CAMCORDER EEN GOEDE BUY ZIJ N 8-)

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 20 augustus 2001 18:39 schreef maxter het volgende:
ik wil binnenkort een digitale camera gaan kopen maar zou de SONY TRV 330 STUDIO DIGITALE CAMCORDER EEN GOEDE BUY ZIJ N 8-)
Uhm,... dat knopje Caps Lock.. wel eens van gehoord?

Maargoed, de 330 studio is best een leuk setje, een digital 8 camera met firewire in/uit plus een pinaccle firewirekaartje en de bijbehorende software. Béétje groter dan zo'n DV cameraatje van JVC :9~ maar goeie kwaliteit.

Verwijderd

ja ik heb van caps lock gehoord en de jvc dvl557 dat is ook een mooi ding maar die sony heeft geen licht dusse........ B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-)
Pagina: 1