LG OLED65A16LA vs LG 65NANO886PB (2021)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogschutter18
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 29-02-2024
Beste ,
Graag had ik jullie mening ,reviews en gebruikers ervaring .
Mijn keuze is tussen de volgende lg 's

LG OLED65A16LA of LG 65NANO886PB

Dus de nano vs de oled beiden komen rond dezelfde prijs . Maar wat is de kwaliteit van een 1000 euro oled vs de nano

Alvast dank voor jullie info

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Boogschutter18 Aankoopadvies doen we in CEA; je topic is daarheen verplaatst.

En wat denk je er zelf van? Hoe ben je tot deze modellen gekomen? Waar twijfel je over?

Door het zo open te stellen, vraag je om openstaande deuren in te trappen. Uiteraard zal de tendens zonder extra info zijn: de oled want die heeft beter beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogschutter18
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 29-02-2024
Beste ,
Dank je voor de herplaatsing naar de juist categorie.

-de nano heb ik kunnen bekijken met tv signaal. Andere winkel met een prachtig gekleurd testfilm.

- de oled met alleen een test maar de kleuren leken flets.

De keuzen tussen de 2 is vooral gekomen door een betaal bare oled wat normaal prachtbeeld zou moeten zijn maar dan nu vaal beeld gaf . Daarom dat ik graag gebruikers recensies had .
Mvg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:42

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Het zou een verschil van dag en nacht moeten zijn, de A1 is werkelijk op alle punten superieur t.o.v. de Nano88 en het is niet te missen. Het kan wel zijn dat vanwege de verlichting in een winkel de superieure zwartprestaties niet goed opvallen, maar dan nog zou de OLED op het gebied van kijkhoek en bewegingsscherpte duidelijk superieur moeten zijn.

Ik adviseer om te proberen ze met hetzelfde beeld te vergelijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:57
Nano= ok
Qned= goed
Oled= wow

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.