Toon posts:

Koelpasta halen....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb er geen zin in maar tis wel nodig he?
Heb net mn dragon orb 3 binne (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/207740 *D )
Moet ik dat echt doen of zal ie zo ook wel tijdelijk redelijk werken?
Anders moek ff naar goes fietsen en arctic silver 2 halen, of gewone (lijkt me echt niet zo heel belangrijk, als je het dun smeert.)

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:54
onder je dragon orb 3 zit toch standaard al een "koel-sticketje"? Gewoon op je processor zetten, en dan moet het werken. Pas wanneer je je cooler eraf haalt en er weer op zet moet je koelpasta gebruiken ...geloof ik.
Verbeter me als ik het fout heb, want ik heb ook een dragon orbje die mijn kant op komt :)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

offtopic:
DragonOrb3 ? Oei, die hebben toch allemaal last van fans die outburnen ?

Ik zou het de eerste keer gewoon met de standaard TIM doen (dat stikkertje) En zoals hierboven staat pas de volgende keer koelpasta gebruiken. Hoeft niet per se AS te zijn hoor. Gewone pasta is goed genoeg.

...gamen blijft leuk...

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:05
met zo een proc zou ik gewoon ff pasta halen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 augustus 2001 13:24 schreef Selachii het volgende:
offtopic:
DragonOrb3 ? Oei, die hebben toch allemaal last van fans die outburnen ?

Ik zou het de eerste keer gewoon met de standaard TIM doen (dat stikkertje) En zoals hierboven staat pas de volgende keer koelpasta gebruiken. Hoeft niet per se AS te zijn hoor. Gewone pasta is goed genoeg.
Had iets over gelezen ja outburnen... wat wil dat dan zeggen? Dat de spoel doorfikt ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 augustus 2001 13:19 schreef cheiron het volgende:
onder je dragon orb 3 zit toch standaard al een "koel-sticketje"? Gewoon op je processor zetten, en dan moet het werken. Pas wanneer je je cooler eraf haalt en er weer op zet moet je koelpasta gebruiken ...geloof ik.
Verbeter me als ik het fout heb, want ik heb ook een dragon orbje die mijn kant op komt :)
hehe kheb de oude koelpasta maar gebruikt, want die koeler kreeg ik er echt niet in 1 keer op (eerst ff alles voorgebogen nog niet goed, nog een keer enz... na 4 keer paste ie goed..)
Werkt wel tering goed dat ding zeg!!!
Kast = 31 graden CPU = 41 graden !! (maybe straks 43 ofzo, onder stress met eccp én koe)

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:54
Ah, een tevreden gebruiken van de do3 ... nu een vraagje van mijn kant.. vindt je dat ie veel geluid maakt .. ik ben nogal benieuwd ...

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 augustus 2001 16:19 schreef cheiron het volgende:
Ah, een tevreden gebruiken van de do3 ... nu een vraagje van mijn kant.. vindt je dat ie veel geluid maakt .. ik ben nogal benieuwd ...
Yup... te veel, echt geen 37dba zoals ze zeggen :(
Maar ik ga een kast maken met wel lucht aan- en afvoer maar aan de randen geluidsdempend materiaal... scheelt heel veel... en niet in temperatuur..[edit] zie sig voor nieuwe oc' resultaten :) (heb ook gezien dat het een axia proc is btw...)

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
nog ff een vraagje over die DO3.
ik lees overal dat de fan snel doorbrand. klopt dat of zijn jullie daar nog geen slachtoffer van??

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 augustus 2001 16:50 schreef Lord_Mithril het volgende:
nog ff een vraagje over die DO3.
ik lees overal dat de fan snel doorbrand. klopt dat of zijn jullie daar nog geen slachtoffer van??
NOG niet :D
Zal ook wel niet denk ik..
Pagina: 1