gop1 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:31:
Ik heb in een Word-document secties aangemaakt om de paginanummering te laten beginnen bij de tweede sectie. De paginanummers uit de eerste sectie heb ik verwijderd, maar desondanks blijft de automatische inhoudsopgave de paginanummers uit de eerste sectie weergeven. Hoe kan ik dit oplossen?
Dubbelklik op de eerste pagina
van de tweede sectie in de strook van de kop- of voettekst waarin het paginanummer staat. Die strook wordt dan met een onderbroken lijn aangegeven en aan de rechterkant zul je zien staan:
Zelfde als vorige. Bovenaan in het lint staat dan in de groep "Navigatie" (behorend bij het menu "Ontwerpen") de tekst
Aan vorige koppelen geel aangeduid. Klik daar 1 x op, daarmee verdwijnt de gele gele kleur en op de betreffende pagina ook de tekst "Aan vorige koppelen". Je kunt nu de pagina op het eerste blad van de tweede sectie,
onafhankelijk van de paginanummers van de eerste sectie, een (afwijkend) nummer geven. Dit moet je uitvoeren aan het begin van alle secties waarbij de nummering niet opvolgend moet zijn aan die van de vorige sectie.
NB: Bovenstaande geldt voor Word t/m versie 2016, of dat in Word 365 ook nog zo is weet ik niet uit mijn hoofd.