Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC wordt gebruikt als gaming pc, echter wil ik hier ook mijn werk op uitvoeren (maar dat zou geen enkel probleem moeten zijn)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de €1500. Mag oplopen richting de €1800 (liefst niet natuurlijk).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn geen componenten die ik mee wil nemen ik begin vanaf 0.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan heb ik neergezet waar ik tot nu toe op uit kwam, met de hulp van iemand anders.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een Gaming PC waarbij ik me niet zorgen hoef te maken of die alles wel aankan. Ik zou graag de nieuwste spellen op medium/hoge instellingen kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om dit te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag vraag ik aan jullie hulp om een goede pc/onderdelen uit te zoeken. Aangezien de specs mij niks zeggen. Verder vraag ik me af of het haalbaar is om zelf de pc te bouwen of dat het beter is om extra neer te leggen en de pc te laten bouwen.
AMD Ryzen 7 3700X Socket AM4 Processor(€329)
Corsair 32 GB DDR4-3200 Kit werkgeheugen (€124.90)
MSI MPG B550 GAMING CARBON WIFI Socket AM4 moederbord (€199.00)
SAMSUNG 970 Evo plus, 500 GB SSD (€79)
Seagate BarraCuda 2 TB Harde schijf (€49.99)
Corsair CX750F RGB, 750 Watt voeding (€94.90)
INNO3D GeForce GTX 3060 TWIN X2 Grafische kaart (€589)
De PC wordt gebruikt als gaming pc, echter wil ik hier ook mijn werk op uitvoeren (maar dat zou geen enkel probleem moeten zijn)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de €1500. Mag oplopen richting de €1800 (liefst niet natuurlijk).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn geen componenten die ik mee wil nemen ik begin vanaf 0.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan heb ik neergezet waar ik tot nu toe op uit kwam, met de hulp van iemand anders.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een Gaming PC waarbij ik me niet zorgen hoef te maken of die alles wel aankan. Ik zou graag de nieuwste spellen op medium/hoge instellingen kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om dit te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag vraag ik aan jullie hulp om een goede pc/onderdelen uit te zoeken. Aangezien de specs mij niks zeggen. Verder vraag ik me af of het haalbaar is om zelf de pc te bouwen of dat het beter is om extra neer te leggen en de pc te laten bouwen.
AMD Ryzen 7 3700X Socket AM4 Processor(€329)
Corsair 32 GB DDR4-3200 Kit werkgeheugen (€124.90)
MSI MPG B550 GAMING CARBON WIFI Socket AM4 moederbord (€199.00)
SAMSUNG 970 Evo plus, 500 GB SSD (€79)
Seagate BarraCuda 2 TB Harde schijf (€49.99)
Corsair CX750F RGB, 750 Watt voeding (€94.90)
INNO3D GeForce GTX 3060 TWIN X2 Grafische kaart (€589)
[ Voor 12% gewijzigd door Jordinve op 04-10-2021 16:31 ]