Voor mijn grootouders wil ik een nieuw systeem bouwen als kado. Ik ben er al een paar jaar uit, dus ben niet meer up to date met de huidige apparatuur.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ze zijn vooral veel bezig met video bellen, zoals Skype en Zoom. Luisteren veel internet radio en filmpjes en hebben vaak tientallen tabbladen open. Ze hebben nog een 5.1 geluidssysteem en een monitor met de blauwe aansluiting.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 500 en 700 euro excl. randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
5.1 boxjes en een monitor met vga aansluiting
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 Tb SSD en voldoende geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem staat in de woonkamer. Voor de rest het liefst een lekker vlot systeem die een paar jaar meekan.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Graag de juiste combinatie van componenten, aangezien ik daar geen verstand meer van heb.
Alvast bedankt voor de input,
Rick
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ze zijn vooral veel bezig met video bellen, zoals Skype en Zoom. Luisteren veel internet radio en filmpjes en hebben vaak tientallen tabbladen open. Ze hebben nog een 5.1 geluidssysteem en een monitor met de blauwe aansluiting.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 500 en 700 euro excl. randapparatuur.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
5.1 boxjes en een monitor met vga aansluiting
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 Tb SSD en voldoende geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem staat in de woonkamer. Voor de rest het liefst een lekker vlot systeem die een paar jaar meekan.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Graag de juiste combinatie van componenten, aangezien ik daar geen verstand meer van heb.
Alvast bedankt voor de input,
Rick