Ik zoek een?
Stille vaatwasser
Model: vrijstaand
Kleur: wit
Voorkeur voor besteklade. Als er ook een bestekmandje bij zit. is dat mooi meegenomen.
Reden vraag:
Nieuwe vaatwassers hebben een ander geluid dan vaatwassers van 15 jaar geleden.
Heel erg laag maar ook doordringend/monotoon. Oude hebben een gorgelend en klappend geluid.
Vorige vaatwasser was een Bosch uit 2005.
Wat is je budget?
1000 euro (alleen bij Miele)
Alle andere merken: 800 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Om vieze vaat mee te wassen.
en
Om dagelijkse handafwas te kunnen beëindigen.
En om huisgenoten tevreden te stellen (we werken helaas thuis)
Wat heb je zelf al gevonden?
679 euro Miele G 5022 SC (geen Pricewatch-link gevonden naar een vrijstaande) pricewatch unsorted: Miele vaatwasser (inbouw) G 5022 I BRWS
999 euro Miele G 7100 SC pricewatch unsorted: Miele - G 7100 SC - vrijstaande vaatwasser - wit
1099 euro Miele G 7110 SC (geen Pricewatch-link gevonden naar een vrijstaande) pricewatch: Miele G 7100 SCi
769 euro Bosch SMS6ECW07E pricewatch: Bosch SMS6ECW07E
Miele G 7100 SC is de beste geteste vaatwasser volgens Consumentenbond. Maar het gaat mij om het geluid en levensduur. Deze moet ook 15 jaar werken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welk vaatwasser geeft minst hinderlijk geluid?
Kan niet mee leven met huidige nieuwe vaatwassers wat ik bij anderen in huis hoorde (Siemens uit 2020).
in BCC zelf zei een verkoper dat vaatwassers veel stiller zijn dan nu. Dat is objectief getest. Hij snapt dat ieder klant het anders ervaart.
Stille vaatwasser
Model: vrijstaand
Kleur: wit
Voorkeur voor besteklade. Als er ook een bestekmandje bij zit. is dat mooi meegenomen.
Reden vraag:
Nieuwe vaatwassers hebben een ander geluid dan vaatwassers van 15 jaar geleden.
Heel erg laag maar ook doordringend/monotoon. Oude hebben een gorgelend en klappend geluid.
Vorige vaatwasser was een Bosch uit 2005.
Wat is je budget?
1000 euro (alleen bij Miele)
Alle andere merken: 800 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Om vieze vaat mee te wassen.
en
Om dagelijkse handafwas te kunnen beëindigen.
En om huisgenoten tevreden te stellen (we werken helaas thuis)
Wat heb je zelf al gevonden?
679 euro Miele G 5022 SC (geen Pricewatch-link gevonden naar een vrijstaande) pricewatch unsorted: Miele vaatwasser (inbouw) G 5022 I BRWS
999 euro Miele G 7100 SC pricewatch unsorted: Miele - G 7100 SC - vrijstaande vaatwasser - wit
1099 euro Miele G 7110 SC (geen Pricewatch-link gevonden naar een vrijstaande) pricewatch: Miele G 7100 SCi
769 euro Bosch SMS6ECW07E pricewatch: Bosch SMS6ECW07E
Miele G 7100 SC is de beste geteste vaatwasser volgens Consumentenbond. Maar het gaat mij om het geluid en levensduur. Deze moet ook 15 jaar werken.
Welke vragen heb je hier nog over?
Welk vaatwasser geeft minst hinderlijk geluid?
Kan niet mee leven met huidige nieuwe vaatwassers wat ik bij anderen in huis hoorde (Siemens uit 2020).
in BCC zelf zei een verkoper dat vaatwassers veel stiller zijn dan nu. Dat is objectief getest. Hij snapt dat ieder klant het anders ervaart.
[ Voor 8% gewijzigd door MedionAkoya op 03-10-2021 22:53 ]
Trein?