Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ervaring / betrouwbaarheid camerasystemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ajuto
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 02-08-2022
Ik ben zelf ook aan het zoeken naar een goed en betrouwbaar camerasysteem, maar vraag mij af of beveiliging via wifi wel goed is.
Je hebt zo'n camera namelijk niet alleen om te zien wie er aan je deur staat of wie buiten je huis wat wil stelen of vernielen.
Als iemand een wifi-jammer gebruikt ben ik bang dat de camera's sowieso geen video's meer maakt omdat het signaal niet doorkomt. Ten tweede, leek mij het opnemen zonder gebruim te maken van een cloud de perfecte oplossing, maar als een inbreker het huisstation meeneemt heb je alsnog geen beelden?
Heeft iemand hier ervaringen mee?

Geen topic hijacking als het een volledig losstaande vraag is. Graag ook post aanvullen met wat je zelf al hebt gevonden en wat de eisen zijn. Eigen inzet is een vereiste.

[ Voor 13% gewijzigd door Septillion op 03-10-2021 16:01 ]

Beste antwoord (via Ajuto op 04-10-2021 19:32)

• DjAntoon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-11 20:06
Daarom hier geen wifi camera's.

Bij veel camera's kun je een SD card in de camera stoppen, dan heb je heel lokaal een backup. Gaat ook door als je wifi weg is.

Mijn nas staat op een plek waar niemand zomaar gaat zoeken, maar als je niet veel mogelijkheden hebt, helpt een slot op een kast ook al een beetje. Alles vertraagd, maar als ze een nacht kunnen bivakkeren gaat bijna alles eraan.

Als je de cloud gebruikt, heb je hopelijk wel beelden tot het moment dat ze de stekker eruit trekken, kan genoeg zijn...

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• DjAntoon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-11 20:06
Daarom hier geen wifi camera's.

Bij veel camera's kun je een SD card in de camera stoppen, dan heb je heel lokaal een backup. Gaat ook door als je wifi weg is.

Mijn nas staat op een plek waar niemand zomaar gaat zoeken, maar als je niet veel mogelijkheden hebt, helpt een slot op een kast ook al een beetje. Alles vertraagd, maar als ze een nacht kunnen bivakkeren gaat bijna alles eraan.

Als je de cloud gebruikt, heb je hopelijk wel beelden tot het moment dat ze de stekker eruit trekken, kan genoeg zijn...