Toon posts:

Problemen nebra miner

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• paulh84
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-10-2022
Hallo allemaal!

Eindelijk heb ik mijn nebra helium miner binnen.

Echter het is een drama want ik krijg deze niet draaiend! Als ik het probeer te registeren via de helium app krijg ik de foutmelding : hotspot not found on onboarding server.

Wat ik ook probeer... als ik hem via wifi probeer te verbinden kom ik niet eens in het wifi scherm om een wifi te selecteren. Via kabel gebeurt er ook niks lampjes branden allemaal alles al geprobeerd alle guides gelezen maar geen resultaat. Heeft iemand hier ervaring mee of tips ?

Alle reacties

• Varkzor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-03 22:59
Hey Paulh,
volgens ik op de helium kanalen en info terug vind is het een algemeen probleem met verschillende brands.
Zou binnenkort moeten gefixed worden volgens ik lees (door helium zelf / update van brand-suppliers).

Kan zelf geen zekerheid geven, maar enkel deze info natuurlijk.
Ik heb er zelf ook een aantal 'op komst'... order nr 20xxx

Wat was jouw ordernr?

Succes!

Mvg

• paulh84
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-10-2022
Nou we gaan het hooen dat het lukt.... ik heb support gemaild dus mocht ik wat horen dan laat.ik het wel weten. Ik heb m helaas via marktplaats moeten kopen ...

• mark005
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 27-10-2021
Hoi. Hoeveel kost het en waar heb je het gekocht?

• ballieman
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 29-11-2021
paulh84 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 21:14:
Nou we gaan het hooen dat het lukt.... ik heb support gemaild dus mocht ik wat horen dan laat.ik het wel weten. Ik heb m helaas via marktplaats moeten kopen ...
Hey man heb je hier nog iets van gehoord / werkt het al? Heb zelf hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kevendb
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 01-09-2022
Ik heb een Nabra outdoor miner.
Kent er iemand een manier om mijn miner remote te herstarten.
Vroeger kon dit via https://dashboard.nebra.com/ maar nu is dit betalend.

Alvast bedankt.
Kevin.

• Kevendb
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 01-09-2022
Ik heb al 2 maand problemen met mijn outdoor helium meiner.
Na een update van het netwerk start mijn meiner niet meer op.
Ondertussen al 2 maand aan het over en weer mailen met de Nebra support krijg ik het antwoord dat ze mijn meiner niet remote kunnen herstellen en dat de meiner bij hen moet hersteld worden.

Helaas niet onder garantie.

Hi Keven,

Thanks for the message, that law no longer stands as the UK is no longer a member of the European Union as mentioned we would be more than happy to look at the miner and repair it, but the warranty is non transferable, this is the case with most manufacturers.

Kind Regards

Wayne

Hebben nog mensen dit problemen dat Nebra niet wil herstellen onder garantie omwillen van de Brexit?

Grz K.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee