Waarom zou het niet kunnen?
Ik geloof dat dat hetzelfde mobo is als me broertje heeft en daar past het op. Kijk gewoon ff of je in de BIOS je Cas Latency van 3 naar 2 kan zetten. Als dat kan dan kun je cas 2 geheugen in je mobo kwakkenOp maandag 20 augustus 2001 12:23 schreef artic007 het volgende:
Ik wou graag weten of er cas 2 geheugen pc150 op mijn moederbord kan msi lite v3.0b
There is no magic.
Het kan iig...
MAAR...pc150 is dus alleen nuttig als je je FSB naar 150MHz verhoogt...
Daar komt nog es bij dat veel PC133 tegenwoordig de 150MHz wel haalt en cas2/cas3 eigenlijk helemaal niet zoveel uitmaakt....
Enigste reden om dat zoort geheugen te kopen is denk ik als je NOG hogere FSB zou willen halen, en jij bent volgens mij niet echt zo'n die-hard OC'er (sorry als je dat wel bent
)
MAAR...pc150 is dus alleen nuttig als je je FSB naar 150MHz verhoogt...
Daar komt nog es bij dat veel PC133 tegenwoordig de 150MHz wel haalt en cas2/cas3 eigenlijk helemaal niet zoveel uitmaakt....
Enigste reden om dat zoort geheugen te kopen is denk ik als je NOG hogere FSB zou willen halen, en jij bent volgens mij niet echt zo'n die-hard OC'er (sorry als je dat wel bent
CAS2 vs CAS3 is wel degelijk merkbaar. Merkbaarder zelfs als het snelheidsverschil tussen 150 en 133 mhz. Vaak kun je PC133 wel naar de 150 opklokken OF op CAS2 zetten. Een stuk PC-133/CAS3 op 150/CAS2 draaien is al een stuk zeldzamer.
[search=cas2 cas3]
En lees de geheugen FAQ
En lees de geheugen FAQ
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()