Zoals velen misschien weten is als je in de IT zit of familie/kennissen weten dat je handig bent met elektronica. Dan vragen ze of je ergens naar kan kijken, want het is "kapot" Zo heb ik mijn broer en een paar van zijn vrienden hun Playstation gerepareerd en recent een Nintendo Switch van een vriendin
Dit vind ik zo leuk dat ik graag meer wil repareren. Ik zie op internet dat mensen bij "Liquidation Websites" consoles opkopen en meestal ook in bulk. Echter krijg ik het niet voor elkaar om zulke sites te vinden.
Is er iemand die mij op weg kan helpen of hoe mensen defecte consoles bemachtigen. Ik wil graag uitbreiden in iets wat al een hobby van mij is
Alvast heel erg bedankt
Dit vind ik zo leuk dat ik graag meer wil repareren. Ik zie op internet dat mensen bij "Liquidation Websites" consoles opkopen en meestal ook in bulk. Echter krijg ik het niet voor elkaar om zulke sites te vinden.
Is er iemand die mij op weg kan helpen of hoe mensen defecte consoles bemachtigen. Ik wil graag uitbreiden in iets wat al een hobby van mij is
Alvast heel erg bedankt