Defecte consoles waar Kopen ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poephouder
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-06 22:00
Zoals velen misschien weten is als je in de IT zit of familie/kennissen weten dat je handig bent met elektronica. Dan vragen ze of je ergens naar kan kijken, want het is "kapot" Zo heb ik mijn broer en een paar van zijn vrienden hun Playstation gerepareerd en recent een Nintendo Switch van een vriendin

Dit vind ik zo leuk dat ik graag meer wil repareren. Ik zie op internet dat mensen bij "Liquidation Websites" consoles opkopen en meestal ook in bulk. Echter krijg ik het niet voor elkaar om zulke sites te vinden.

Is er iemand die mij op weg kan helpen of hoe mensen defecte consoles bemachtigen. Ik wil graag uitbreiden in iets wat al een hobby van mij is

Alvast heel erg bedankt <3

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:47
Gewoon marktplaats/facebook weggeef/handel hoekjes/ebay doorstruinen? Daar zijn genoeg 'kapotte' spullen te vinden denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door _Hades_ op 02-10-2021 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 15:20

SA007

Moderator Tweaking
Move naar Spielerij Hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Het enige probleem met kapotte spullen kopen is dat je nooit weet waarom het verkocht wordt. Wordt het echt verkocht, omdat het kapot is en de gebruiker de kennis niet heeft, of wordt het verkocht omdat de verkoper een poging heeft gedaan tot reparatie, maar is dit niet gelukt?

De laatste categorie wil je niet hebben. Vaak is aan dergelijke voorwerpen door een onvakkindig persoon gewerkt. Daarmee koop je echt de ellende van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poephouder
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-06 22:00
hoi1234 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:01:
Het enige probleem met kapotte spullen kopen is dat je nooit weet waarom het verkocht wordt. Wordt het echt verkocht, omdat het kapot is en de gebruiker de kennis niet heeft, of wordt het verkocht omdat de verkoper een poging heeft gedaan tot reparatie, maar is dit niet gelukt?

De laatste categorie wil je niet hebben. Vaak is aan dergelijke voorwerpen door een onvakkindig persoon gewerkt. Daarmee koop je echt de ellende van iemand anders.
De laatste situatie is inderdaad heel hinderlijk.

Van wat ik heb begrepen kan je op Liquidation Websites dus console opkopen, waar nog niet aan geknoeid is. Het zijn dus consoles waar de vorige eigenaar vanaf wilt, omdat die de kennis er niet voor heeft. Daarom mijn vraag naar Liquidation Websites die in Nederland werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Poephouder schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:09:
[...]

De laatste situatie is inderdaad heel hinderlijk.

Van wat ik heb begrepen kan je op Liquidation Websites dus console opkopen, waar nog niet aan geknoeid is. Het zijn dus consoles waar de vorige eigenaar vanaf wilt, omdat die de kennis er niet voor heeft. Daarom mijn vraag naar Liquidation Websites die in Nederland werken
Ja, ik heb slechte ervaringen met marktplaats. Op eBay had ik toen geluk. Maar eigenlijk kun je overal de laatste categorie console kopen.

Als ik je nog een gratis tip mag geven: het is een dure hobby. Mensen vragen woekerprijzen voor kapotte consoles, maar willen niks betalen voor gerepareerde consoles. Als je ze al verkocht krijgt, is dat vaak met verlies, maar vaak krijg je ze ook gewoon niet verkocht.
Pagina: 1