Hebben jullie ook slechte ervaringen met Conrad.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomek S.
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 03-10-2021
Ik kocht bij Conrad de afgelopen jaren twee dingen: het eerste product was een bouw koptelefoon en het andere was een USB grabber. Voor de koptelefoon kreeg ik mijn geld netjes terug volgens de wettelijke bepalingen hiervoor en waren er nog weinig problemen met covid en ik dacht: prima. Past niet. Dan maar wat anders.

Het tweede product was de USB grabber die ik had gekocht met het idee om videobanden te digitaliseren, 8mm en mini DV banden vorige maand. Na alleen al een van de twee camera's aangesloten te hebben op de grabber, kwamen er wel meldingen op het beeldscherm van mijn computer maar ik kon niks openen. Daarnaast deed de software na de installatie het ook niet en de bijgevoegde productcode kon ik niet in alle velden neerzetten. Mijn toegang werd geweigerd.

Vervolgens Conrad gebeld, probleem uitgelegd en het product van Reflecta weer retour gestuurd. Tijdens het gesprek wel aangegeven dat ik een vervangend apparaat wilde maar zag daar een paar dagen later toch weer vanaf maar vooralsnog werd het weer geleverd. Ik weer terugsturen.

Resultaat: geen geld en geen product!

Advies: koop daar nooit meer iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:56
Ik koop er al jaren met regelmaat en ik herken je verhaal totaal niet. Maar volgens mij hoor je dit soort dingen ook bij de reviews te plaatsen. Of anders gezegd: wat is je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 14:31

DarkSide

theres no place like ::1

Wat ik vooral mis is een tijdlijn. En hoe je in gesprek bent gegaan met Conrad.
Als jij zegt stuur maar op. En later zegt nee laat maar via een mail bv. Dan kan er eea kruisen.

Verder als jij zomaar iets terugstuurt zonder dit te rapporteren kan er ook wat mis gaan.
Hoelang wacht je al. etc.

Ik lees dan al gauw PEBKC.

Zelf verder goede ervaring:
Advies: Blijf daar kopen ;-)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Je verhaal is niet echt relevant voor dit forumdeel.

Je zou eventueel terecht kunnen in ons shopping forum mocht er echt voer voor een discussie zijn. In de huidige opzet is dat namelijk niet het geval.
Of je kunt natuurlijk een review achterlaten via de pricewatch/shopreview. Al heb je er denk ik meer aan om met Conrad in gesprek te gaan.

In ieder geval een slotje op dit topic.

[ Voor 10% gewijzigd door _ferry_ op 02-10-2021 19:01 ]

Dit topic is gesloten.