Tracker voor Plus artikelen

Pagina: 1
Acties:
  • 754 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 07:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Hoi, ik wil graag in de tracker rechts een 'Plus' tracker erbij. Ik ben niet altijd strak elke dag de frontpage aan het volgen en ik wil wel graag de diepte-artikelen van Plus blijven volgen. Beetje gebruik maken van mijn elitaire positie ;) als abonnee.

Staat deze al op de roadmap?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb het topic even voor je verplaatst naar mooie features ;)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik B
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 20:48
Ik spring hier bij in, ik ben dan wel geen 'abbonnee' en lees dus weinig plus artikelen (3 gratis p/mnd was het toch?). Ik ben niet van het lange stukken lezen, dus prima genoeg voor mij.

Nu was ik afgelopen week op vakantie en had ik vlak voor m'n vakantie een plus artikel zien staan, ik dacht dat komt na de vakantie wel. Maar kan het nu niet meer vinden, zal er vast overheen kijken. Maar er ging wel gelijk een lampje branden, kan ik niet ergens klikken voor een overzicht van 'plus' artikelen? Als hij er al is, is hij niet heel duidelijk in beeld. Ik dacht nog even intuïtief, oh wellicht kun je op het logo klikken daarvoor.. maar helaas ook dat niet (wellicht handige knop functie voor als zo'n lijst er is?)

dus in elk geval, als dit nog niet in de planning zat, ben ik voorstander van het maken van zo'n lijst / knop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Bedankt voor de suggesties! Een apart Plus-archief is in de maak, hiermee kun je straks alle artikelen eenvoudig terugvinden @Erik B. Tot die tijd zijn de artikelen ook te vinden via deze pagina, of in ons (gescheiden) archief van nieuws en reviews.

@sebastius Je hebt het specifiek over een tracker, maar zou een dergelijke archiefpagina ook een oplossing zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jelle. schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:43:
Tot die tijd zijn de artikelen ook te vinden via deze pagina,
Klopt het dat die pagina maar 2 weken terug gaat?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
jelle. schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:43:
Bedankt voor de suggesties! Een apart Plus-archief is in de maak, hiermee kun je straks alle artikelen eenvoudig terugvinden @Erik B. Tot die tijd zijn de artikelen ook te vinden via deze pagina, of in ons (gescheiden) archief van nieuws en reviews.

@sebastius Je hebt het specifiek over een tracker, maar zou een dergelijke archiefpagina ook een oplossing zijn?
Ik navigeer eigenlijk altijd via de tracker (die donkergrijze kolom die bij mij rechts op de pagina staat), dus ik hoop dat ie daar als configureerbaar ding bij komt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:51

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:53:
[...]

Klopt het dat die pagina maar 2 weken terug gaat?
Klik op de tabjes voor de volledige lijst ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:51

crisp

Devver

Pixelated

Dat is het nadeel van handmatig taggen; dat gaat nog wel eens fout. Maar dat kan @Olaf waarschijnlijk wel fixen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekhoorn13
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10-2023
Een variant hierop, maar volgens mij voor een vergelijkbare use case: ik zou het fijn vinden als ik interessante artikelen in een soort "leeslijst" kan zetten. Bijvoorbeeld, ik zie een artikel over domotica, maar daar heb ik voorlopig gewoon nog geen tijd voor. Zou het graag op een later moment op m'n gemak doornemen als ik gelijk ook tijd heb om er praktisch dan mee aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
eekhoorn13 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:50:
Een variant hierop, maar volgens mij voor een vergelijkbare use case: ik zou het fijn vinden als ik interessante artikelen in een soort "leeslijst" kan zetten. Bijvoorbeeld, ik zie een artikel over domotica, maar daar heb ik voorlopig gewoon nog geen tijd voor. Zou het graag op een later moment op m'n gemak doornemen als ik gelijk ook tijd heb om er praktisch dan mee aan de slag te gaan.
An sich hebben de meeste browsers dat wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekhoorn13
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10-2023
Hmmz, interessant hoe het brein werkt. Ik heb 5 minuten gezocht naar een knop bij/boven/onder het artikel. Helemaal niet gedacht aan gewoon een bookmark of zo. Oeps.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
eekhoorn13 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 07:53:
Hmmz, interessant hoe het brein werkt. Ik heb 5 minuten gezocht naar een knop bij/boven/onder het artikel. Helemaal niet gedacht aan gewoon een bookmark of zo. Oeps.

Bedankt.
Juist daarom is een leeslijst ook wel een mogelijk interessante functie, heb 'm genoteerd :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.