Extra speakers op mijn pioneer VSX 923

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraglide
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 11-04-2022
Hi,
Ik heb jaren deze enigszins verouderde AV receiver Pioneer VSX 923, maar werkt nog steeds goed. Ik heb altijd 2 frontspeakers gehad en niet meer. Nu heb ik recentelijk 2 extra achter speakers gekocht, dus ik dacht even aansluiten en hoppa. Maarrrr helaas komt er geen geluid uit. Ook uit de gebruiksaanwijzing kom ik niet omdat ik geen AV navigator op mijn Pc heb CD ROM heb ik niet meer en de software downloaden is ook even een klussie wat niet lukt (software uit 2012).
Is er iemand die mij kan helpen hoe ik geluid uit deze speakers kan krijgen ?

Groet Erwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pman63
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:59
Er komt wel geluid uit de speakers als je de oude even vervangt door de nieuwe? Dat is ook iets waardoor je snel weet of het niet toevallig aan de speakers zelf ligt.
Daarnaast is de receiver toch ook gewoon met de AB op de TV in te stellen? Dat lijkt mij dan het makkelijkst.
En anders via de webinterface van het apparaat (als je die op het netwerk hebt aangesloten tenminste)

[ Voor 39% gewijzigd door pman63 op 02-10-2021 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 11:09

FeaR

In GoT we trust

Hydraglide schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:23:
Ook uit de gebruiksaanwijzing kom ik niet omdat ik geen AV navigator op mijn Pc heb CD ROM heb ik niet meer en de software downloaden is ook even een klussie wat niet lukt (software uit 2012).
Die volg ik niet. De handleiding kan je toch gewoon van internet downloaden, 118 pagina's tellend document.
Is er iemand die mij kan helpen hoe ik geluid uit deze speakers kan krijgen ?
Monitor Out aansluiten op een beeldscherm en in de speaker config aangeven dat je een 4.0 opstelling hebt? In principe zou je al eens in dit menu geweest moeten zijn om de basisinstellingen te doorlopen. Als de receiver in stond gesteld op een 2.0 setup kom je goed weg, als de receiver op een andere in stond gesteld heb je wellicht tijden geluisterd naar een niet compleet signaal.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 11:09

FeaR

In GoT we trust

En we hebben een hit and run "Tweaker"....

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.