Hey beste tweakers,
Een tijdje terug heb ik een game PC gekregen, maar ik heb er praktisch niet mee gespeeld omdat die het simpelweg niet aankan. Nu dacht ik op zich werkt heel de PC verder vrij snel en vlot, misschien kan wellicht een videokaart upgrade uitkomst bieden. Nou de amateur dat ik ben, krijg ik niet eens de videokaart gevonden zodra ik hem open, waar ik m zou verwachten, niks… wie kan me helpen met de volgende vragen.
Waar zit de videokaart?
Kan in deze setup zonder meer een goede videokaart geplaatst worden (6G-8G zoiets) en blijft alles dan verder werkend en is het dan geschikt om op pak m beet 120fps fortnite te spelen.
Vind het leuk om er mee te hobbyen en veel componenten zoals de kast, de voeding en het geheugen zijn gewoon naar mijn zin.
Graag jullie meningen, alvast bedankt !:strip_exif()/f/image/y8YUL2RjiAOrtyhO2p4Ro20G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ai8IU87Bo17xC2DxFOPLlTbW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MnS5Cf60QeOaT21YZ0iQnl2e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L3wxIitWlUPzXYZvoxeP673h.jpg?f=fotoalbum_large)
Een tijdje terug heb ik een game PC gekregen, maar ik heb er praktisch niet mee gespeeld omdat die het simpelweg niet aankan. Nu dacht ik op zich werkt heel de PC verder vrij snel en vlot, misschien kan wellicht een videokaart upgrade uitkomst bieden. Nou de amateur dat ik ben, krijg ik niet eens de videokaart gevonden zodra ik hem open, waar ik m zou verwachten, niks… wie kan me helpen met de volgende vragen.
Waar zit de videokaart?
Kan in deze setup zonder meer een goede videokaart geplaatst worden (6G-8G zoiets) en blijft alles dan verder werkend en is het dan geschikt om op pak m beet 120fps fortnite te spelen.
Vind het leuk om er mee te hobbyen en veel componenten zoals de kast, de voeding en het geheugen zijn gewoon naar mijn zin.
Graag jullie meningen, alvast bedankt !
:strip_exif()/f/image/y8YUL2RjiAOrtyhO2p4Ro20G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ai8IU87Bo17xC2DxFOPLlTbW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MnS5Cf60QeOaT21YZ0iQnl2e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L3wxIitWlUPzXYZvoxeP673h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MnOzxiL2F0gRNBKDeHslfGtT.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 53% gewijzigd door raver013 op 02-10-2021 11:56 ]