Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen in 4K op Ultra settings!
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Geen echte max. Rond de 4000,- euro blijven. Exclusief verzendkosten, ik assembleer hem zelf (eerste keer!).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem niks mee, alles is nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie de lijst onder deze vragen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik ken Intel het beste, leek mij een betrouwbare keuze. Ik sta open om overtuigd te worden over AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Geen verdere wensen.
Ga je overklokken?
Ja, al moet ik wel uitzoeken / tips krijgen hoe ik dit het beste kan doen (en veilig).
Wat verwacht je van ons?
Eventuele adviezen over aanpassingen op deze build, werken er onderdelen niet goed samen?
Een advies over een goede passende 4K monitor, 60Hz of meer?
Complimenten over deze build, hoe vet gaat dit worden!?
Gamen in 4K op Ultra settings!
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Geen echte max. Rond de 4000,- euro blijven. Exclusief verzendkosten, ik assembleer hem zelf (eerste keer!).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem niks mee, alles is nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie de lijst onder deze vragen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik ken Intel het beste, leek mij een betrouwbare keuze. Ik sta open om overtuigd te worden over AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Geen verdere wensen.
Ga je overklokken?
Ja, al moet ik wel uitzoeken / tips krijgen hoe ik dit het beste kan doen (en veilig).
Wat verwacht je van ons?
Eventuele adviezen over aanpassingen op deze build, werken er onderdelen niet goed samen?
Een advies over een goede passende 4K monitor, 60Hz of meer?
Complimenten over deze build, hoe vet gaat dit worden!?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i9-11900K Boxed | € 524,66 | € 524,66 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z590-E Gaming WIFI | € 319,- | € 319,- |
1 | Videokaarten | EVGA GeForce RTX 3080 Ti FTW3 Ultra | € 1.729,- | € 1.729,- |
1 | Behuizingen | NZXT H710 Zwart/Rood | € 132,68 | € 132,68 |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X73 RGB - Zwart | € 179,- | € 179,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro SL CMH32GX4M2Z3600C18 | € 163,- | € 163,- |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 850 - V2 - Full Modular | € 94,- | € 94,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 2TB | € 339,- | € 339,- |
Totaal | € 3.480,34 |
[ Voor 42% gewijzigd door silencer1220 op 02-10-2021 10:25 . Reden: De links en tabel werkte niet. ]