Tv reparatie mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machael
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-10-2024
Mijn vraag
De minderen waren lekker aan het spelen. Toen kwam er een bal tegen de tv aan en nu is het beeld niet goed zichtbaar meer. Een deel is helemaal wit en overal strepen… Is dit nog te repareren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dnq206GM1Of5KtNKrD_yHylp8AE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DELRp7SytcvPveScs9wnWJBC.jpg?f=fotoalbum_large

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nvt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Tv aan en uit. Zenders gewisseld. Stroom eraf halen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 22:50
Daar moet een nieuw paneel in… Of dat nog economisch rendabel is, is afhankelijk van het soort televisie en de leeftijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 20:20

remco_k

een cassettebandje was genoeg

En check je verzekering. Mogelijk is dat ongelukje verzekerd.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machael
Dank voor jullie reacties. TV is zeker 4 jaar oud en ooit gekregen van mijn schoonvader. Geen bonnetje dus.... Zal lastig worden bij de verzekering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:40
Ik zou gewoon even je verzekering bellen. Het kan zijn dat een bon niet noodzakelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 23:23

Guldan

Thee-Nerd

Stroopwafels schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:05:
Ik zou gewoon even je verzekering bellen. Het kan zijn dat een bon niet noodzakelijk is.
Ik zou gewoon ff bellen. Ik had dit met een oven die ingebouwd was bij de keuken (vorige bewoners) en die stuk ging door iets doms.

Toen vroegsn ze alleen wat vervanging zou kosten en toen deden ze een tegenvoorstel.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machael
Ok. Maandag toch even bellen dan maar.
Pagina: 1