Wachtwoord vergeten Gmail/google account

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3arbara
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 04-10-2021
Mijn vraag
Mijn moeder heeft een nieuwe Ipad, ik kan haar email niet overzetten omdat zij het wachtwoord van haar google account is vergeten. Helaas heeft zijn geen ander emailadres toegevoegd bij het aanmaken van het huidige email adres.

Zij kan nog gewoon op haar oude Ipad haar mail lezen en versturen.

Ik heb al van alles geprobeerd, maar het is mij nog niet gelukt.

Het handigste zou zijn als ze een mail zou krijgen op haar huidige e-mailadres/Ipad om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Is dit mogelijk?

Alvast bedankt voor het meedenken......

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 13:21
Via de volgende link zijn wat opties om je account/wachtwoord te resetten.

https://support.google.co...=GENIE.Platform%3DAndroid

Mocht er iets niet werken geef dan duidelijk aan wat je geprobeerd hebt en wat er niet lukte.
Open vragen als deze zonder verdere info kunnen we eigenlijk niets mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:39
3arbara schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:58:
Zij kan nog gewoon op haar oude Ipad haar mail lezen en versturen.
Gaat dit niet?
Apple Support: Bewaarde wachtwoorden vinden op een iPhone / Ipad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:01

g0tanks

Moderator CSA
Welkom op Tweakers. :)

Voor de volgende keer zouden we graag zien dat je concreet maakt wat je al hebt geprobeerd. Dan hoeven we geen tijd te verspillen aan dingen voorstellen die je al hebt gedaan. Tevens laat je daarmee een stukje eigen inzet zien wat altijd gewaardeerd wordt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3arbara
Welkom op tweakers, en dan een stukje alsof ik op de middelbare school zit. "Voor de volgende keer.... tijd verspillen" !! Jammer, ik was van mening dat ik hier vrijblijvend advies zou krijgen. Sorry dat ik jullie tijd verspil!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:32

Sport_Life

Solvitur ambulando

Probeer deze eens:
123456
qwerty
123456789
Welkom12345
wachtwoord
welkom01
password
123456781234
Alvast bedankt voor het meedenken......
Geen probleem.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3arbara
Allemaal al geprobeerd! :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:28
Indien keychain aanstaat kan je hem via de instellingen van de iPhone er zo uit halen. Anders zie ik via google dat er wel wat tootljes zijn om hem rechtstreek van de iPhone te halen, zoek maar is op "recover mail password from iphone". Zelf geen ervaring mee maar het wachtwoord moet natuurlijk ergens opgeslagen zijn om aan de mailserver (gmail) aan te leveren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
bellen met google. zijn best schappelijk. als je je identiteit duidelijk kan maken aan ze kunnen ze je waarschijnlijk best helpen
en anders de aanwijzingen van Sport_Life, wel aangevuld dan met de namen van de kleinkinderen, al dan niet gecombineerd.

en kijk als leek in hemelsnaam uit met tooltjes om wachtwoorden te "recoveren".....

[ Voor 46% gewijzigd door mvrhrln op 02-10-2021 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:33
Ergens in de instellingen van de iPad staat een kopje 'wachtwoorden' daar staan alle gebruikte wachtwoorden, en ook zichtbaar...

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 07:59
Op het moment dat je weer toegang hebt tot het account zorg dan ook dat je 2fa aanzet bv met een mobiel nummer. Wel zo Veilig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3arbara
hansie_k schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 08:31:
Ergens in de instellingen van de iPad staat een kopje 'wachtwoorden' daar staan alle gebruikte wachtwoorden, en ook zichtbaar...
Het wachtwoord wat daar staat klopt niet, helaas!

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:13

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

En dit bedoelde mijn collega @g0tanks dus; je krijgt nu allemaal tips die je al geprobeerd hebt. Welkom op tweakers. ;)

Wise enough to play the fool

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chielemans
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-04 09:45
3arbara schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:17:
Welkom op tweakers, en dan een stukje alsof ik op de middelbare school zit. "Voor de volgende keer.... tijd verspillen" !! Jammer, ik was van mening dat ik hier vrijblijvend advies zou krijgen. Sorry dat ik jullie tijd verspil!
Ja precies. Je bent hier te gast en je kan je prima aanpassen aan de regels en gebruiken van deze omgeving, niet andersom. Het heeft namelijk ook een reden. En de reden illustreert zich in de tips die je krijgt die je blijkbaar al geprobeerd hebt.

Het feit dat jij dit interpreteert als middelbare school zegt meer over jou dan over de site.

Staat het wachtwoord nog opgeslagen in een browser wellicht? Safari bijv? Dat kan je vaak zien bij instellingen en dan het wachtwoord zichtbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:33
3arbara schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:33:
[...]

Het wachtwoord wat daar staat klopt niet, helaas!
Resetten die hap dan hé

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:01

g0tanks

Moderator CSA
3arbara schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:17:
Ja het advies is vrijblijvend in de zin dat je er niet iets mee hoeft te doen, maar daar staan wel spelregels tegenover. Zoals dus het duidelijk aangeven wat je al hebt geprobeerd of gevonden. Tweakers is geen helpdesk.
Ik gun je van harte een oplossing dus ik zal het topic niet sluiten, maar ik raad je toch sterk aan even Het algemeen beleid #quickstart door te nemen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakmember
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08-2023
Als ze automatisch login gebruikt dan staat het wachtwoord waarschijnlijk ergens in de browser opgeslagen.
Bij firefox is dat Privacy & Security -> saved logins

[ Voor 20% gewijzigd door tweakmember op 02-10-2021 16:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drentenaar
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-04 16:07
*knip wegens off-topic*

[ Voor 92% gewijzigd door g0tanks op 03-10-2021 13:36 ]

Pagina: 1