Ik heb nu al bijna 2 maanden mijn nieuwe videokaart, alleen werkt deze niet zoals die hoort te werken. Een van mijn grootste irritates is dat ik keyboard input lagg heb. Waardoor bij een game waar je erg precies moet zijn zoals Valorant niet te spelen is. Ik heb al een ander toetsenbord gebruikt en dat hielp niet. Het is heel opmerkelijk dat ook niet elke game last heeft van input lagg alleen sommige en sommige over tijd.
Ook heb ik last van prestaties die niet hoog genoeg zijn. Soms heb ik in bijvoorbeeld het hoofdmenu van Apex Legends maar 30 FPS.
Ik ben er na deze 2 maanden een beetje gek van geworden en had de kaart ook teruggestuurd voor defect, maar ze zeggen het defect niet te kunnen vinden. Wel is het raar om te beseffen dat mijn computer beter presteerde op mijn oude videokaart (GTX 1660 Super) dan de 3070 TI die ik nu heb(tijdens de spellen die de 1660 wel aan kan).
Mijn componenten:
GPU: Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Ti MASTER 8G
CPU: Intel® Core™ i7-9700F - 8 Cores
RAM: 2x GeIL ValueRAM 8GB DDR4-2666
Moederbord: MSI MPG Z390 Gaming Plus
Voeding: Sharkoon SilentStorm Cool Zero 850W PSU
De dingen die ik al geprobeerd heb:
- Nieuwe drivers gedownload, oude verwijderd
- Eerst had ik ook 3 RAM slots gevuld, maar er werd me gezegd dat deze CPU dat niet accepteert
- De temperatuur is zoals die hoort als het goed is (40-50)
Ik heb ook op het Nvidea forum gepost en daar zei iemand iets over een 'interrupt storm', maar kan er niet over vinden om het te detecteren.
Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen, want ik wil graag games kunne spelen zonder dat het niet goed loopt!
Ook heb ik last van prestaties die niet hoog genoeg zijn. Soms heb ik in bijvoorbeeld het hoofdmenu van Apex Legends maar 30 FPS.
Ik ben er na deze 2 maanden een beetje gek van geworden en had de kaart ook teruggestuurd voor defect, maar ze zeggen het defect niet te kunnen vinden. Wel is het raar om te beseffen dat mijn computer beter presteerde op mijn oude videokaart (GTX 1660 Super) dan de 3070 TI die ik nu heb(tijdens de spellen die de 1660 wel aan kan).
Mijn componenten:
GPU: Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Ti MASTER 8G
CPU: Intel® Core™ i7-9700F - 8 Cores
RAM: 2x GeIL ValueRAM 8GB DDR4-2666
Moederbord: MSI MPG Z390 Gaming Plus
Voeding: Sharkoon SilentStorm Cool Zero 850W PSU
De dingen die ik al geprobeerd heb:
- Nieuwe drivers gedownload, oude verwijderd
- Eerst had ik ook 3 RAM slots gevuld, maar er werd me gezegd dat deze CPU dat niet accepteert
- De temperatuur is zoals die hoort als het goed is (40-50)
Ik heb ook op het Nvidea forum gepost en daar zei iemand iets over een 'interrupt storm', maar kan er niet over vinden om het te detecteren.
Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen, want ik wil graag games kunne spelen zonder dat het niet goed loopt!