Toon posts:

Probleempje belsignaal inkomende oproepen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het antwoord heel simpel, maar toch kom ik er zelf niet aan uit:

Ik heb een simpel belsignaal gekozen, alle stappen gevolgd, en nou zou ik dus bij een oproep dat belsignaal moeten horen, maar i.p.v dat krijg ik een superkinderachtig blij circus achtig muziekje waarvoor ik me gewoon schaam als mijn tel. afgaat. Ik kan hem niet op een ander belsignaal zetten op 1 of andere manier. Ik heb een libertel telefoontje: Sagem MW 3020 ( staat voorop tenminste..) jaja, weet dat het een oenig probleem is en dat er al gezeik is dat het 'niveau' te laag is in de techfora, maar is er toch iemand die me wilt helpen?

Nog een probleem: ( jaja, dan maar gelijk heel de hap)

Sinds ik mijn nieuwe tel. heb, heb ik niet meer naar mijn oude foon omgekeken ( pocketline Gripz van KPN ). Nu probeer ik em aan te zetten, maar het enigste wat ik krijg is: Control. KRT.
Mijn moeder wilt de foon graag hebben, is er een manier om em te fixen?

Verwijderd

Topicstarter
WIL niemand me helpen of is er geen oplossing?

OWJA: ik ben geen achterlijk figuur ofzo, en HEB DUS ALLANG de handleiding 100 x van voor naar achter en weer terug gelezen, en ik doe precies wat er gezegd word, maar hij springt iedere keer weer terug naar dat belachelijke toontje.

owja, ga me maar aanmelden bij stoute usertjes, zit ik echt op te wachten..sjeez. vraag alleen wat hulp hoor.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik wil je best aan een waarschuwing helpen (via [forum=26]) voor het omhoogschoppen van een topic binnen 35 minuten. |:( :(

Misschien dat je ff de handleiding moet lezen? :?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat Control. KRT. betekent 'Controleer kaart'. Dus de SIM-kaart (onder de batterij) zit er niet of niet goed in.

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 12:34 schreef pven het volgende:
Ik wil je best aan een waarschuwing helpen (via [forum=26]) voor het omhoogschoppen van een topic binnen 35 minuten. |:( :(

Misschien dat je ff de handleiding moet lezen? :?
Gelukkig dat ik dat niet wil :7
Maar schoppen is inderdaad niet lief :)
Dat is nu wel duidelijk, okay, gewoon weer ontopic graag.

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:28

pistole

Frutter

is het misschien zo dat je voor bepaalde mensen een specifieke beltoon hebt gekozen, of aan een belgroep hebt gehangen? (ik weet niet of dat kan met dat ding, maar je weet nooit)

Ik frut, dus ik epibreer

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op maandag 20 augustus 2001 12:51 schreef johnny appleseed het volgende:
Gelukkig dat ik dat niet wil :7
Maar schoppen is inderdaad niet lief :)
Sorry...
Dat is nu wel duidelijk, okay, gewoon weer ontopic graag.
Volgens http://mobiel.divitel.nl/products/MW%203020.htm kan je zelf beltonen componeren. Is dat geen optie?
Op maandag 20 augustus 2001 11:58 schreef _Sanniej_ het volgende:
Nog een probleem: ( jaja, dan maar gelijk heel de hap)

Sinds ik mijn nieuwe tel. heb, heb ik niet meer naar mijn oude foon omgekeken ( pocketline Gripz van KPN ). Nu probeer ik em aan te zetten, maar het enigste wat ik krijg is: Control. KRT.
Mijn moeder wilt de foon graag hebben, is er een manier om em te fixen?
Zit er nog steeds dezelfde SIM-kaart in of heb je er een niet-KPN-kaart ingezet voor je moeder?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
aardig dat je het opgezocht hebt :)
Staan er ergens simpele melodietjes die ik zelf kan 'componeren' ,is daar een site voor? Dan zal ik dat iig proberen. of mag ik dat hier niet naar vragen?

Dat over die belgroepen: ik heb wel verschillende mensen ingedeeld in: familie, werk, vrienden, bedoel je dat?
Ja. maar ik krijg altijd hetzelfde melodietje.

Ik heb nog steeds dezelfde sim kaart erin zitten, ik ben er 3 weken niet aangeweest( aan mijn oude tel.) en toen ik em opnieuw aan wilde zetten gaf hij dus aan dat er iets met de kaart aan de hand was. Ik heb em er opnieuw in en uit gehaald, maar helpt verders niks.
Pagina: 1