Ik heb een heel vreemd probleem met mijn soundbar. Na ongeveer 20 minuten wordt het geluid de helft zachter terwijl het volume op het zelfde niveau zet. Ik moet dan de soundbar naar 'max' zetten om weer ongeveer op niveau te zitten. Best irritant want de volgende keer ben ik dat vergeten en staat het geluid mega hard. Dus als de soundbar een tijdje uit heeft gestaan is het weer "gereset".
Het betreft een LG SL6YF (van 1,5jr oud). De TV is een LG 55C9PLA
Het probleem speelt zowel via mijn TV als via mijn Android box. Op het schermpje van de soundbar zelf zie je niks gebeuren wanneer het probleem optreed. De soundbar is aangesloten via HDMI ARC.
Iemand zoiets wel eens meegemaakt? Kan niet iets vinden om de soundbar echt te resetten (behalve standaardinstellingen wat niet heeft geholpen). Dag van het stroom af laten had ook geen effect.
Het betreft een LG SL6YF (van 1,5jr oud). De TV is een LG 55C9PLA
Het probleem speelt zowel via mijn TV als via mijn Android box. Op het schermpje van de soundbar zelf zie je niks gebeuren wanneer het probleem optreed. De soundbar is aangesloten via HDMI ARC.
Iemand zoiets wel eens meegemaakt? Kan niet iets vinden om de soundbar echt te resetten (behalve standaardinstellingen wat niet heeft geholpen). Dag van het stroom af laten had ook geen effect.
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)