Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Multipurpose systeem, maar het streven is om er in ieder geval op een aanvaardbare kwaliteit 1440p mee te kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1.000 euro, exclusief GPU. Ik wil mijn huidige RTX2060 vooralsnog in het nieuwe systeem plaatsen, totdat de nieuwe gen aan GPU's een normale prijs en beschikbaarheid hebben
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn RTX 2060 dus en mijn monitor blijft
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
de usual basiscomponenten, CPU, Mobo, geheugen, processor-koeling, voeding en een SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, prijs/kwaliteit is het belangrijkst. Hoeft niet het snelste en het duurste te zijn dus
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou leuk zijn als ik eindelijk Cyberpunk op een beetje acceptabele kwaliteit kan spelen
Ga je overklokken?
Waar ik het minst verstand van heb, is de voeding, de processorkoeler en eventueel geheugen. Nogmaals, hoeft allemaal niet het snelste en duurste te zijn, maar een goede prijs/kwaliteitsverhouding is het streven.
Wat verwacht je van ons?
Met name suggesties qua koeler en voeding, en wellicht het geheugen (wil wel 32 GB, want dat vindt City Skylines fijn
Multipurpose systeem, maar het streven is om er in ieder geval op een aanvaardbare kwaliteit 1440p mee te kunnen gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1.000 euro, exclusief GPU. Ik wil mijn huidige RTX2060 vooralsnog in het nieuwe systeem plaatsen, totdat de nieuwe gen aan GPU's een normale prijs en beschikbaarheid hebben
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn RTX 2060 dus en mijn monitor blijft
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
de usual basiscomponenten, CPU, Mobo, geheugen, processor-koeling, voeding en een SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, prijs/kwaliteit is het belangrijkst. Hoeft niet het snelste en het duurste te zijn dus
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou leuk zijn als ik eindelijk Cyberpunk op een beetje acceptabele kwaliteit kan spelen
Ga je overklokken?
Waar ik het minst verstand van heb, is de voeding, de processorkoeler en eventueel geheugen. Nogmaals, hoeft allemaal niet het snelste en duurste te zijn, maar een goede prijs/kwaliteitsverhouding is het streven.
Wat verwacht je van ons?
Met name suggesties qua koeler en voeding, en wellicht het geheugen (wil wel 32 GB, want dat vindt City Skylines fijn
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 286,90 | € 286,90 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Dark Tempered Glass | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 125,15 | € 125,15 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) (EU-model) Zwart | € 100,90 | € 100,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 109,- | € 109,- |
| Totaal | € 871,59 | |||
DUGG
:strip_exif()/f/image/uyiyoFiPBLT7VaVK7VfI6adf.jpg?f=fotoalbum_large)