Waar sluit ik deze connectie aan?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lennart Visser
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 07-01 01:53
Ik vroeg mij af of iemand weet waar ik de connector moet plaatsen op een moederbord van een corsair kast met een mini display.

Ik probeerde eerst te testen maar kon geen poort vinden waar het past. Wat ik weet is dat het een redelijk oude kast van corsair is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YE9MwEqzG6IZW5rWZtTaa38U_Dw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pOApkNVsHCHJdL9TmC6uk5u6.jpg?f=fotoalbum_large

HS

Beste antwoord (via Lennart Visser op 09-07-2024 23:33)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik gok dat je iets van Corsair nodig hebt om het aan te sluiten. Dit is sowieso geen standaard aansluiting wat op ieder moederbord hoort te passen. Mogelijk had Corsair voor de aansluiting een custom moederbord of hoort er nog een extra kastje bij. Ik heb nog nooit een moederbord gezien waar dit op gaat passen.

Alle reacties

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:28
Kan je zien waar hij heen gaat? Kan zijn van je aan/uit, reset en ledjes. Of van het display. Dan is de vraag of dat wel op dit moederbord kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk type Corsair kast is het?
Als ik naar die connector kijk dan lijkt het rechterstuk standaard USB, het linkerstuk zegt me zo niet direct iets.
Het typenummer op het stickertje maakt me ook niet direct heel veel wijzer eigenlijk.

• Lennart Visser
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 07-01 01:53
Hey TERW_DAN,

Ik heb geen idee wat voor kast het is het stickertje is er ook al best wat vanaf.

HS

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Dan maak je even een foto van je kast.
Of Google even naar Corsair behuizing en vergelijk de afbeeldingen met de kast.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Kan je het type kast niet opzoeken bij Corsair en zien of ze geen handleiding online staan hebben?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik gok dat je iets van Corsair nodig hebt om het aan te sluiten. Dit is sowieso geen standaard aansluiting wat op ieder moederbord hoort te passen. Mogelijk had Corsair voor de aansluiting een custom moederbord of hoort er nog een extra kastje bij. Ik heb nog nooit een moederbord gezien waar dit op gaat passen.
Pagina: 1