Vraag
Alle reacties
Ja. Mits we het niet over centimeters verschil hebben.
Goede ondervloer,. Hier was het folie en dat groene plaat spul.
Lag er mooi in, totdat ik het er uit sloopte
Goede ondervloer,. Hier was het folie en dat groene plaat spul.
Lag er mooi in, totdat ik het er uit sloopte
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Oké en je had geen last van een krakende vloer? Want daar ben ik een beetje bang voor
Ik ben ook een trotse eigenaar van soortgelijke ''schitterende'' plavuizen. De vloer is voorzien van vloerverwarming, waardoor dikkere ondervloeren de functie van de vloerverwarming zouden belemmeren.
Uiteindelijk gekozen voor de ikea ondervloer (https://www.ikea.com/nl/nl/p/niva-ondervloer-30321603/) en een ikea laminaat. (Voornamelijk de keuze geworden doordat ik alleenstaand mijn eerste huis had gekocht.)
Nu 3 jaar later ziet de vloer er nog steeds goed uit, geen last van krakende planken en de vloer blijft egaal!
Uiteindelijk gekozen voor de ikea ondervloer (https://www.ikea.com/nl/nl/p/niva-ondervloer-30321603/) en een ikea laminaat. (Voornamelijk de keuze geworden doordat ik alleenstaand mijn eerste huis had gekocht.)
Nu 3 jaar later ziet de vloer er nog steeds goed uit, geen last van krakende planken en de vloer blijft egaal!
Had geen gekraak. Maar wou vv. Dus de troep er uit geslagen.Laminaatprutser schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:00:
Oké en je had geen last van een krakende vloer? Want daar ben ik een beetje bang voor
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Gaat goed, zolang het maar nooit te koud is in het huis. Helaas een tijd terug meegemaakt dat de CV er ergens mee was gestopt en de plavuizen vloer onder het laminaat was losgekomen waardoor de hele vloer bol stond. Op google zijn daar achteraf ook wel meer voorbeelden van te vinden.... 
Jou tegels lijken wel iets dikker, maar het kan gebeuren natuurlijk. Dus ik zou zelf even goed kijken hoeveel extra werk het nou echt is. Eigenlijk viel in mijn voorbeeld het verwijderen wel mee (helemaal doordat een deel al was losgekomen natuurlijk
).

Jou tegels lijken wel iets dikker, maar het kan gebeuren natuurlijk. Dus ik zou zelf even goed kijken hoeveel extra werk het nou echt is. Eigenlijk viel in mijn voorbeeld het verwijderen wel mee (helemaal doordat een deel al was losgekomen natuurlijk
Pagina: 1