• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 11:11
ellow. is er een mogelijkheid om ALLES wat op je palm staat te backuppen met zoiets als hotsync? een normale hotsync backuped allen je data van de standard apps..

ik hoorde ook ergens dat als je je m105 op de cradle laat staan dat dan langzaam de batterijen leeglopen. is dit waar?
bedankt.

-

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Backup: http://www.bluenomad.com/bb/prod_backupbuddy_details.html (kost een paar knaken, maar dan heb je ook wat)

Batterij: ik neem aan dat je de cradle aan hebt gesloten op een stroomvoorziening? (of is dat bij een m105 weer anders dan bij een Vx?)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Als je je Palm Desktop en de Hotsync manager beide tot de nieuwste versie geupdate hebt dan doet de Palm software dat automatisch al. Anders kun je BackupBuddy gebruiken, een programma dat dat voor je doet.

De III serie heeft er idd last van dat in de cradle stroom nutteloos verbruikt word; ik weet niet zeker of de M10x daar ook last van heeft maar het zou me niet verbazen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• xonide
uhh hij hangt allen aan me compoort?

-

• Acolyte57

Acolyte57

M10x cradles hebben geen stroomvoorziening.

Het was bij de III zo dat je een of ander circuit (bedoelt voor gebruik van de hotsync poort met andere apparaten geloof ik) sluit als je hem in de cradle stopt, en dat circuit gaat dan lekker batterij eten.
Altijd eruit halen dus.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• xonide
dan leg ik em er lekker nasat ipv erop :p tot ik het zeker weet. is er btw ook een manier om die cradle te modden zodat hij je palm oplaad als je er oplaadbare batterijen in doet?

-

• Acolyte57

Acolyte57

Jah, voor de III iig wel en er zal heus wel iemand zijn die het ondertussen voor de m10x ook al geprobeerd heeft. Je moet echter zowel de cradle als de palm modden, en als je je palm openschroeft is je garantie weg. Ik waarschuw je maar....

Moet je even op palmclub.nl in het forum zoeken, ik ben namelijk te lui om te gaan kijken.

• xonide
hehe bedankt.. ik search wel ff

-

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Backupbuddy is goeeed.... Als je je PalmOs update .. is dit een must.... ook voor je palm progjes in je rom...

• xonide
balen dat ie dan niet gratis iz

-

Pagina: 1