audio cd niet te lezen in cdrom???

Pagina: 1
Acties:

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Mijn vriendin heeft afgelope week de cd gekocht van NSYNC getiteld celebrity en deze is gewoon simpelweg niet te lezen in mijn pc. (boxen van pc zijn beter als van discman :+)
Achter op de cd staat dat de cd niet op een pc af te spelen is...Wie kijkt hier naar nou bij de aanschaf..niemand toch :?:?
Als de cd in de cdrom speler zit krijg je dezelfde melding alsof er niets in zit.
enniewee HELP my friend!

Verwijderd

dat wordt dus geld terug vragen...btw deze nieuwe beveiliging wordt toch binnekort verboden.... >:)

Verwijderd

1. geld terug vragen en je cd's dan maar downloaden, je wordt hier tenslotte toe gedwongen (zeg dat ook ff bij de winkel >:) )
2. kabeltje line-out discman -> line-in geluidskaart moet ook wel werken.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:13

Sharky

Skamn Dippy!

Op maandag 20 augustus 2001 14:29 schreef MREn het volgende:
1. geld terug vragen en je cd's dan maar downloaden, je wordt hier tenslotte toe gedwongen (zeg dat ook ff bij de winkel >:) )
ik had laatst asap een cd nodig en hij was nog nergens te krijgen dus ik vroeg als laatste bij de FRS, hadden ze hem ook niet. dus ik zeg "sja, dan zal ik hem moeten downloaden". ik wilde het niet eens zeggen maar het schoot er zomaar uit. die gast boos kijken joh.

This too shall pass

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
het kan zijn dat er een datatrack opstaat.

Doe dan gewoon ff een cdbrandproggie downloaden (als je die nog niet hebt) en rip daarmee die cd naar hd.
Of pak dit programma:
www.exactaudiocopy.de

Is erg goed. En je kan dan gewoon de datatrack negeren.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
rippen

daarna terugbrengen

m*th*rf*ck*rs ... wat denken ze wel niet met zo'n beveiliging?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
m*th*rf*ck*rs ... wat denken ze wel niet met zo'n beveiliging?
Ook met die nieuwe beveiliging kan je gewoon je cd's in je pc afspelen. Echter wanneer je die ript, ontstaan er sterke tikken in je geluidsbestanden, waardoor daarvan gemaakte mp3'tjes ed. belabberd klinken.

Wat ik net omschreef is niet zozeer een beveiliging, dit wordt soms gedaan om filmpjes ed. op de cd te zetten (om MS te kwooten: "is geen bug, maar een feature")
Vandaar mijn opmerking om een stuk software te pakken dat daar mee om kan gaan en gewoon track 2 en verder kan afspelen.

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
ja rippen was ik ook al op gekomen en om de cd te backuppen was ik ook al op gekomen maar de cd is gewoon niet te lezen. de hele cd wordt niet herkent in de cdrom speler.
dus rippen is er niet bij en backuppen ook niet.
anyone any other ideas?
Pagina: 1