Bevindingen Dawicontrol

Pagina: 1
Acties:

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Topicstarter
Iemand ervaring met deze kaarten? Ze zijn lekker goedkoop, ik ga binnenkort een U3W variant kopen. Is een van Dawicontrol aan te raden? Adaptec is helaas zo duur en iemand zei dat de Tekram niet de fijnste kaart is.

Hij moet door Windows en Linux goed ondersteudn worden en er moeten 3 10K U2W LVD schijven en een CD-Rom en CD-R aan komen...

Iemand advies of ervaring met die kaarten?

Verwijderd

Ik heb nog geen problems gehoord over de Tekram 390U3W, welke problemen zijn er dan mee? Ook met Adaptec zijn er wel is een problems, bv. op een Abit VP6 werkt die kaart voor geen meter en gaat de Tekram als een speer >:)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Topicstarter
Ik hoorde iets dat ze niet zo fijn ondersteund worden onder o.a. linux...

Ik dacht aan de goedkope u2w versie :-)

DC390U2W dan :-)

M'n schijven zijn toch maar U2W LVD...

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 11:23

Masselink

Voor de dorst

Ik heb een dawicontrol kaart voor mijn Jazzdrive gehad...
werkte uitstekend.....geen problemen mee....

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

Verwijderd

Volgens mij wordt de 390U2W perfect door de recentste versie van Linux ondersteund.

Zie bv. de SuSE hardware database :

http://cdb.suse.de/cgi-bin/scdb?ID=99830127855&HTML=ENGLISH%2Fcdb_listtemplates%2Fshow_a.htm&INDEX=1673

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-04 22:13
Ik heb zowel Tekram als Dawicontrol (scsi-2 kaartjes voor brander), en ik denk dat die twee bijna helemaal hetzelfde zijn (chipset enzo). Ik heb er in ieder geval nog NOOIT problemen mee gehad, die Dawicontrol (2974U ofzo) heb ik al drie jaar, die Tekram 2, allebei probleemloos in windows 95, 98 en 2000 (Linux weet ik niet)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Pagina: 1