• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Topicstarter
Ik fiets op mijn speedpedelec door weer en wind naar mijn werk en weer naar huis.

Voor op de warmere dagen heb ik daar al een prima waterdicht setje oortjes voor.
Nu zoek ik nog een over ear setje om mijn oren warm te houden in de winter waarbij ik niet bij een beetje regen meteen hoef te vrezen voor waterschade.

Dan denk je, de pricewatch is daar toch perfect geschikt voor om dat uit te zoeken?
Dat zou ik ook verwachten. Dan kies ik het bovenste resultaat:
pricewatch: Sennheiser Momentum Wireless (Zwart)
En kies voor de goedkoopste aanbieder en controleer op die website de waterbestendigheid nog even:
Water/zweet bestendig
Nee
IP-certificering
IP00 (Geen bescherming)
Dat schiet dus niet erg op en zo kom ik nog niet echt veel verder.

Wie heeft er een goede tip?

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 22:38
Hmm, hoe doe je dat met je helm dan?

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Topicstarter
Ik wil de hoofdsteun in mijn nek laten hangen.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
JDVB schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:20:
Ik wil de hoofdsteun in mijn nek laten hangen.
je oor is ovaalvormig, net zoals de schelp. draai je de band naar achteren, dan zit dat kut. tevens wordt het oor niet afgesloten waardoor er meer windgeruis naar binnen komt. Daarnaast zal het windgeruis ook meer toenemen doordat de schelpen allerlei uitsteeksels bevat omdat de aerodynamsche vorm niet optimaal is.

ik zou lekker dopjes blijven gebruiken, en onder de helm een fijne gebreide muts doen.

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Topicstarter
Voor nu heb ik in ieder geval deze al besteld:
https://nl.aliexpress.com/item/4000307174792.html

Maar mocht er toch een goede tip komen voor een over ear welke comfortabel in de nek kan blijven hangen, lijkt me dat wel beter.