Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Videobewerken in Premiere Pro + beetje gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een 4k60hz LG monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1TB SSD, 32GB Ram en 30-serie GPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat ie zo stil mogelijk is onder load én een kleine vormfactor heeft
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al eerder een topic geopend en daar kwam een professionele build uit van meer dan €2K. Daar ben ik van af gestapt en ik heb toen als gok een HP Omen GT13 gekocht (€2500) met een 3080, 32GB Ram, 2TB SSD en een i9 10th gen. Maar alleen al als ik een game boot gaat de cooling fan draaien met enorm veel lawaai (70dB) en de machine stoot zoveel warmte uit dat ik zo'n beetje de 1e etage kan verwarmen. Daarnaast game ik vooral op console dus het voelt als een verspilling van geld en daarom gaat ie terug.
Mijn vorige build is antiek (4th gen i7, geforce 660) en de Omen is overkill, dus denk ik dat ik behoorlijk kan zakken in specs (en prijs) en er toch op vooruit kan gaan.
Mijn vragen zijn:
Videobewerken in Premiere Pro + beetje gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een 4k60hz LG monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1TB SSD, 32GB Ram en 30-serie GPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat ie zo stil mogelijk is onder load én een kleine vormfactor heeft
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al eerder een topic geopend en daar kwam een professionele build uit van meer dan €2K. Daar ben ik van af gestapt en ik heb toen als gok een HP Omen GT13 gekocht (€2500) met een 3080, 32GB Ram, 2TB SSD en een i9 10th gen. Maar alleen al als ik een game boot gaat de cooling fan draaien met enorm veel lawaai (70dB) en de machine stoot zoveel warmte uit dat ik zo'n beetje de 1e etage kan verwarmen. Daarnaast game ik vooral op console dus het voelt als een verspilling van geld en daarom gaat ie terug.
Mijn vorige build is antiek (4th gen i7, geforce 660) en de Omen is overkill, dus denk ik dat ik behoorlijk kan zakken in specs (en prijs) en er toch op vooruit kan gaan.
Mijn vragen zijn:
- Zijn alle parts compatibel met elkaar?
- Past het allemaal in de case?
- Is er in de case genoeg airflow voor de koeler?
- Heb je nog suggesties voor betere onderdelen in dezelfde prijsklasse?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-11700K Boxed | € 377,38 | € 377,38 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B560M-PLUS | € 129,- | € 129,- |
1 | Videokaarten | EVGA GeForce RTX 3060 XC GAMING | € 573,73 | € 573,73 |
1 | Behuizingen | Raijintek Styx Window Rood | € 87,66 | € 87,66 |
1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 | € 51,- | € 51,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 133,90 | € 133,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 76,- | € 76,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 109,- | € 109,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.537,67 |