Toon posts:

Systeem loopt vast bij (internet)scrollen

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij het internetten (via IE 5.5) blijft mijn scherm te vaak vastlopen. Vooral als ik ga scrollen, dan is het zomaar mis. Het hele systeem kan ik dan opnieuw opstarten. Bij Word2000 heb ik (hoewel minder vaak), ook last van dit probleem. Wie biedt goede raad?

Systeem; AMD Th.bird 1 GHZ, 256 MB SDRAM PC 133, EPOX 8KTA2 UDMA 100 + sound, ASUS V7100 MX2 + TV out, MAXTOR 46,1 GB UDMA 100 7200T, Twister 128 KB ISDN PCI, Full tower 300 Watt + koeler Socket A, 1,2 Hgz.

• AlexAuto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:10

AlexAuto

Parttime Tweaker

Heb ik ook af en toe last van, maar helpt het als je smooth scroll uitschakelt?
(Ik heb geen last van herstarts onder W2k, maar wel dat alles eventjes wordt onderbroken (visueel). Dit lijkt mij geen hardwareprobleem...)

Verwijderd

De meest voorkomende vraag: nieuwste drivers? :)

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Wat voor muis gebruik je ?? En gebruik je daarbij ook de bijbehorende software... zoals MouseWare bij een Logitech muis.

-

Verwijderd

Topicstarter
Dus jullie zoeken het bij de muis? Ik heb een naamloos geval er aan hangen die onder WinME draait. Zal eens kijken of er een nieuwe driver voor te vinden is.

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:14

The End

!Beginning

Dit heb ik ook gehad.. Als je hardware acceleratie uitzet dan is het probleem weg. (Gaat alles alleen wat trager.) Op de site van Microsoft staat een soort van bugfix hierover, maar bij mij werkte die niet: http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q175/1/48.ASP

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:18
Op maandag 20 augustus 2001 12:11 schreef The End het volgende:
Dit heb ik ook gehad.. Als je hardware acceleratie uitzet dan is het probleem weg. (Gaat alles alleen wat trager.) Op de site van Microsoft staat een soort van bugfix hierover, maar bij mij werkte die niet: http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q175/1/48.ASP
had ik ook, wel lang geleden op mijn P166 met 2MB(was toendertijd veel :7 ) Ati kaartje. Hardware versnelling uitzetten en het was opgelost.

Grtz. Mark

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Pagina: 1