Hikvision IP Camera's dubliceren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• VLE
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 30-09-2021
Hallo!

Ik probeer bij Hikvision 1 camera beeld op 2 recorders te krijgen. is dit überhaupt mogelijk?

Het betreft 2x de recorder:
Hikvision DS-7608NI-K2/8P

En de camera's:
Hikvision DS-2CD2085FWD-I bullet camera
Hikvision DS-2CD2155FWD-I Black dome camera

Ik ben zelf bezig geweest met een ubiquiti POE switch. Dit is gewoon een Switch kan je verder niks mee.
Moet ik nu de Camera in een switch doen en dan de recorders ook in die switch?
Ik hoop dat één van jullie mij hierbij kan helpen.
Al is het een website waar iets uitgelegd staat.

Alvast bedankt

TVL

Alle reacties

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik denk niet dat het standaard kan, betwijfel of de camera's krachtig genoeg zijn om twee streams te onderhouden. Maar waarom wil je dit online backup dan zou ik naar andere systemen kijken. Anders gezegd zelfs professioneel ben ik dit nog nooit tegengekomen. Denk dat het vaak als geaccepteerd risico.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Je hebt een PoE recorder. Als je die camera daarop aansluit dan word splitsen naar een andere recorder lastig....

Geen idee als de camera krachtig genoeg is maar dan was een PoE switch met 2 nassen een makkelijkere manier geweest om het te realiseren.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:55
Normaal gesproken moet een IP camera met gemak twee streams kunnen onderhouden. Je zou ook nog kunnen uitwijken naar een (gratis?) video management systeem dat gebruik maakt van multicast (Milestone en BVMS hebben allebei edities die je tot ongeveer 8 cameras gratis kunt gebruiken). Hier heb je wel een server (of NUC) voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoutw
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 00:25
De meeste camera’s sturen een rtsp-stream uit. Die kan je dan oppakken in je nvr. Volgens mij moet je “gewoon” op beide nvr’s de stream configureren. De meeste camera’s kunnen wel meerdere streams aan.