Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zou een all-rounder moeten zijn. Gaat voornamelijk gebruikt worden voor lichte taken. Denk hierbij aan tekst verwerken. Vergaderingen/les geven (online). Daarnaast zal er zo nu en dan wat video's (les materiaal) gemaakt op gaan worden met lichte videobewerken en screen capture. En er zal op gegamed gaan worden. Denk hierbij aan Stardew Valley / Sims 4 achtige game.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 900 voor de kast + onderdelen (plus/minus, omdat als ik ergens een leuke winst kan behalen voor wat extra geld ben ik om)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Gaat om nieuwbouw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande tabel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stille en koel mogelijke compacte build.
Ga je overklokken?
Ja. Niks extreem. Begrepen dat het simpel is om uit gekozen CPU wat extra juice te halen. In combinatie met snel (overgelocked) geheugen
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik feedback op onderstaande build willen hebben.
Gaat deze build de bovenstaande genoemende taken kunnen handelen.
Gaat deze build werken (qua gekozen componenten) of heb ik iets over het hoofd gezien?
Het lijkt mij leuk een keer te gaan overclocken. Graag feedback op gekozen cpu cooler en eventueel andere/betere case fans?
Elk ander feedback is welkom
Het systeem zou een all-rounder moeten zijn. Gaat voornamelijk gebruikt worden voor lichte taken. Denk hierbij aan tekst verwerken. Vergaderingen/les geven (online). Daarnaast zal er zo nu en dan wat video's (les materiaal) gemaakt op gaan worden met lichte videobewerken en screen capture. En er zal op gegamed gaan worden. Denk hierbij aan Stardew Valley / Sims 4 achtige game.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 900 voor de kast + onderdelen (plus/minus, omdat als ik ergens een leuke winst kan behalen voor wat extra geld ben ik om)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Gaat om nieuwbouw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande tabel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stille en koel mogelijke compacte build.
Ga je overklokken?
Ja. Niks extreem. Begrepen dat het simpel is om uit gekozen CPU wat extra juice te halen. In combinatie met snel (overgelocked) geheugen
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik feedback op onderstaande build willen hebben.
Gaat deze build de bovenstaande genoemende taken kunnen handelen.
Gaat deze build werken (qua gekozen componenten) of heb ik iets over het hoofd gezien?
Het lijkt mij leuk een keer te gaan overclocken. Graag feedback op gekozen cpu cooler en eventueel andere/betere case fans?
Elk ander feedback is welkom
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700G Boxed | € 365,68 | € 365,68 |
| 1 | Moederborden | ASRock B550M-ITX/ac | € 112,- | € 112,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Node 304 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Wit) | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3600C18 | € 73,90 | € 73,90 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Whisper BWG450M | € 73,69 | € 73,69 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 500GB | € 89,- | € 89,- |
| Totaal | € 829,07 | |||