Toon posts:

Kan iemand het even voor me uitleggen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nu al paar weken aan het grazen op aantal machines, allemaal onder dezelfde naam (email).

Het gaat allemaal wel lekker enzo.

http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=358160

Maar khoor mensen over fetchen en flushen enzo??

Kan iemand me uitleggen hoe en wat dat precies inhoud, want moet ik ook flushen om de zoveel tijd ofzo, en hoe gaat dat dan in windows zowel als in linux.

Wat zijn de voordelen?

Wat zijn de beste instellingen in me dnetc linux client.

Kan iemand me daarmee helpen.

Alvast bedankt.

En nee kben geen newbie @ computer related stuff, kwil alleen verduidelijking...

Verwijderd

Als je stats hebt fetch en flush je al. Dat is het ophalen en verzenden van de blokjes.

De voordelen? Dat je niet zonder werk komt te zitten :D

Verwijderd

Topicstarter
Aha, dus automatisch worden me pakketjes al geflushed/fetched om de zoveel tijd, ok..

Das mooi..

Verwijderd

Of dat automatisch gebeurd kun je instellen. Aangezien er van jou werk verschijnt in de stats, verstuur je dus je werk. Dus dan heb je het automatisch staan. :)

Verwijderd

Topicstarter
aha de blokjes fetchen en flushen stonden standaart op 10, kheb ze nu op 50 gezet, dus als tie nu bij de 50 is, dan heb ik opeens een vette Mkey dag, :)

Alleen hoe je dat nou weer in linux instell moet ik ff loeren, das ff pruttelen..

Thnx in ieder geval..

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Het is niet onverstandig je koetje zo in te stellen dat hij een grotere buff-in heeft.

Die 50 blokjes zijn zo op als je internet verbindingen er een dag uitligt! (En zonder blokjes in je buff-in gaat ie randoms grazen en daar heb je niks aan) Denk eerder aan een buffer van 250-750 blokjes.

Daarnaast kun je je koetje zo instellen dat ze om de x tijd zelfstandig proberen te fetchen/flushen, bv om het uur.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• GraveHard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-05 10:54
Op maandag 20 augustus 2001 13:51 schreef RobzQ het volgende:
Het is niet onverstandig je koetje zo in te stellen dat hij een grotere buff-in heeft.

Die 50 blokjes zijn zo op als je internet verbindingen er een dag uitligt! (En zonder blokjes in je buff-in gaat ie randoms grazen en daar heb je niks aan) Denk eerder aan een buffer van 250-750 blokjes.

Daarnaast kun je je koetje zo instellen dat ze om de x tijd zelfstandig proberen te fetchen/flushen, bv om het uur.
Cool ik zou wel willen weten hoe je je DPC zelfstandig kan laten flushe/fetche vertel me hoe en waar ik dat moet instellen.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Ik graas met een Tb@1000, en ik heb een buff in van 500 packets. Packetsize van preferred 8 blokjes per packet. Dus

Dat geeft:

[Aug 20 13:15:47 UTC] 501 RC5 packets (3498 work units) remain in buff-in.rc5
[Aug 20 13:15:47 UTC] Projected ideal time to completion: 3.02:49:06.00

Wat met @home geen overbodige luxe is. Ik flush trouwens manual. Mocht ik het vergeten dan nood-fetcht/flusht de }:O als de in-buffer leeg dreigt te raken.

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Of je gaat voor je zelf een keyserver draaien, dan heb ie ook altijd genoeg blokjes. :P

een je kan voor iedere pc de stats bijhouden. :)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

De instellingen staan Buffer and Buffer Update Options daarna moet je zelf maar ff kijken of als je een concrete vraag hebt deze hier posten. Er zijn meerdere 'setups' mogelijk namelijk.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Pagina: 1