Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten en youtube kijken en gamen. Voornamelijk de nieuwe Battlefield binnenkort. Verder wat foto en heel af en toe wat basis videobewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb eigenlijk geen budget. Ik wil mikken op ongeveer 1500, met als het nodig is uitloop naar het dubbele. Stabiliteit is belangrijker dan prijs voor mij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2x NAS met ruim voldoende opslag, meeste opslag moet daarop gebeuren. Er gaat nog 1 TB 2,5 inch SSD mee naar het nieuwe systeem. Ik heb een 1070 Videokaart wil ik overzetten en nog even op fullHD gamen. Even wachten tot de prijzen normaler zijn. Maar het kan ook dat ik verleid word om nog een 3070 erbij te doen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dus alleen de desktop nodig te hebben. Verder heb ik een 4K, 28 inch monitor(tn), Corsair keyboard, 502 Logitech muis die ik hergebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Stabiliteit en betrouwbaarheid. Dat wil zeggen ook weinig 'onderhoud' wegens issues met hardware. Zekerheid, support en kwaliteit gaat boven prijs. Ik neig dan ook snel naar a merken met een goede (driver) support reputatie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefste gewoon luchtkoeling, dat ken ik en is makkelijker onderhoud en lek risico bij transport. Zo stil mogelijk maar het is geen huiskamer of slaapkamer systeem. Dus gewoon stil. Ik wil een fors kleinere kast dan ik nu heb, Nu de Bitfenix Colossus, erg mooi maar een die nauwlijks gevuld is. Ik heb gekeken naar premium pre builts maar die zijn vaak zo lelijk en extreem qua kast. Ik vind de Define 7 compact mooi strak en klein.
Ga je overklokken?
oh noo. het moet gewoon werken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb eigenlijk drie vragen waar ik hulp bij zoek ;
Internetten en youtube kijken en gamen. Voornamelijk de nieuwe Battlefield binnenkort. Verder wat foto en heel af en toe wat basis videobewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb eigenlijk geen budget. Ik wil mikken op ongeveer 1500, met als het nodig is uitloop naar het dubbele. Stabiliteit is belangrijker dan prijs voor mij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2x NAS met ruim voldoende opslag, meeste opslag moet daarop gebeuren. Er gaat nog 1 TB 2,5 inch SSD mee naar het nieuwe systeem. Ik heb een 1070 Videokaart wil ik overzetten en nog even op fullHD gamen. Even wachten tot de prijzen normaler zijn. Maar het kan ook dat ik verleid word om nog een 3070 erbij te doen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dus alleen de desktop nodig te hebben. Verder heb ik een 4K, 28 inch monitor(tn), Corsair keyboard, 502 Logitech muis die ik hergebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Stabiliteit en betrouwbaarheid. Dat wil zeggen ook weinig 'onderhoud' wegens issues met hardware. Zekerheid, support en kwaliteit gaat boven prijs. Ik neig dan ook snel naar a merken met een goede (driver) support reputatie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefste gewoon luchtkoeling, dat ken ik en is makkelijker onderhoud en lek risico bij transport. Zo stil mogelijk maar het is geen huiskamer of slaapkamer systeem. Dus gewoon stil. Ik wil een fors kleinere kast dan ik nu heb, Nu de Bitfenix Colossus, erg mooi maar een die nauwlijks gevuld is. Ik heb gekeken naar premium pre builts maar die zijn vaak zo lelijk en extreem qua kast. Ik vind de Define 7 compact mooi strak en klein.
Ga je overklokken?
oh noo. het moet gewoon werken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb eigenlijk drie vragen waar ik hulp bij zoek ;
- Wat vind je van de hardware die ik gekozen heb, past dat bij elkaar?
- Hoeveel watt power supply is verstandig rekening houden met een upgrade naar een 3070
- Advies over RGB : ik denk aan geen raam maar een dichte Define 7 Compact met alleen wat subtiel RGB licht achter het rooster voorop de voorkant . Als ik daar RGB fans inzet denk ik dat ik een subtiel effect krijg door de roosters. Gaat dat werken, wie heeft hier ervaring mee in deze kast? Ik overweeg 3 koppelbare RGB Lian-Li fans voorin te zetten, om een mooi cable management in de kast te bereiken.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 409,- | € 409,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 99,- | € 99,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Wit | € 89,55 | € 89,55 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 127,57 | € 127,57 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X F4-3200C16D-32GFX | € 133,10 | € 133,10 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 113,32 | € 113,32 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 169,- | € 169,- |
1 | Overclocking | Arctic MX-4 Edition 2019 (4g) | € 5,90 | € 5,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.221,66 |
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/W9h7yXc2xu3a5CGniQkvBwj7.jpg?f=user_large)