Dit bedoel ik nou.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
http://www.tweakers.net/nieuws/18073

Hierin komen de eerste 2 reacties te staan. Worden first post gemod en meteen er achter aan een volgende reactie. Dit bedoelde ik in het idén draadje met mensen die dus de eerste reactie omlaag gooien en zo zichzelf dus omhoog denken te werken. Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat dit ook echt het geval is maar het lijkt er wel heel erg op.

Ik heb beide reacties +1 gemod gegeven zodat ze in ieder geval weer een eerlijke kans geven maar ik vind het wel heel erg verdacht.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Valt mij de laatste tijd ook op. Zijn de nick's van de followup's dan vaak dezelfde?
* mr_a denkt van niet.

Het zou kunnen dat veel bezoekers de eerste reactie standaard met -1 first post modden omdat het een first post is. ;)
Net als op slashdot zo van "het is een first post, dus slecht".
Vaak zijn de 1e reacties ook kort en inhoudsloos, maar hoeven idd vaak niet naar -1...

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
De 1e lijkt mij ook wel behoorlijk overbodig, maar om hem nou op -1 te zetten, lijkt mij gewoon een 0. de 2e reply lijkt mij een 1 - gemodereerd. Voegt niet echt iets nuttigs toe.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
voor mensen die niet weten wie John Carmack is, is het geen overbodige post. Maar ook niet superzinnig ofzo. +1 zou ik zeggen...

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Nu online
Op maandag 20 augustus 2001 11:44 schreef mr_a het volgende:
voor mensen die niet weten wie John Carmack is, is het geen overbodige post. Maar ook niet superzinnig ofzo. +1 zou ik zeggen...
* Felicia agrees

John carmack is best bekend en wie hem niet kent heb hier wel wat aan. voor de rest van de mensen is het wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op maandag 20 augustus 2001 12:00 schreef wauskes het volgende:

[..]

* Renegade agrees

John carmack is best bekend en wie hem niet kent heb hier wel wat aan. voor de rest van de mensen is het wel grappig :)
Ja maar het is de 2e zin die het hem doet. mensen die 'm niet kennen hebben zoiets van " 'T zal wel.. " :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Nu online

Pagina: 1